Sport algemeen

Ik had verwacht dat ik om 8u door getoeter zou wakker gemaakt worden, maar Turkije is er dus in geslaagd om te verliezen tegen Australië?

Ik had verwacht dat ik om 8u door getoeter zou wakker gemaakt worden, maar Turkije is er dus in geslaagd om te verliezen tegen Australië?
Hier ook heerlijk geslapen in Nieuw West ja.

Mij niet gezien hoor, die nachtwedstrijden. Ook van NL ga ik alles na 12 uur gewoon skippen. Toch jammer, belevenis van het WK is echt aanzienlijk minder dan normaal. Volgende twee EK/WK's gelukkig wel weer in normale tijdzondes.

Hier ook heerlijk geslapen in Nieuw West ja.

Mij niet gezien hoor, die nachtwedstrijden. Ook van NL ga ik alles na 12 uur gewoon skippen. Toch jammer, belevenis van het WK is echt aanzienlijk minder dan normaal. Volgende twee EK/WK's gelukkig wel weer in normale tijdzondes.
Ik volg verder helemaal geen voetbal maar is een EK niet altijd in een voor ons normale tijdzone?

Ik volg verder helemaal geen voetbal maar is een EK niet altijd in een voor ons normale tijdzone?
Ik kijk er niet van op dat in de toekomst EK wedstrijden buiten Europa worden gespeeld. Kijk naar WK 2030 in Spanje/Portugal/Marokko.. Absurd eigenlijk.

Ik kijk er niet van op dat in de toekomst EK wedstrijden buiten Europa worden gespeeld. Kijk naar WK 2030 in Spanje/Portugal/Marokko.. Absurd eigenlijk.
De Uefa is ook niet heilig maar lang niet zo achterlijk als de FIFA, die hebben heus wel door dat als ze net zo grote grap van het EK maken als FIFA met het WK doet ze alle goodwill kwijtraken. Een WK in Spanje/Portugal/Marokko kan overigens makkelijk aangezien het dicht bij elkaar ligt, die belachelijke wedstrijd in Zuid-Amerika zijn gewoon belachelijk. Dat allemaal zodat we in 2034 in dat verschrikkelijke Saudi zitten en ze duizenden slaven kunnen ombrengen om de stadions te bouwen.

Users who are viewing this thread