Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.644
And most important, on festival site it’s 0,25l, not 0,33l
Ik ben ook wel aangenaam verrast dat die blikjes op Boneyard blijkbaar terug 33cl zijn. Tenminste, als de info in de mail klopt. Waar we dan maar even vanuit gaan. Voorgaande jaren waren het heel sneaky sixpacks met kleinere blikjes, tegen dezelfde prijs als voorheen.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.171
1.234
Zou je nou echt 100 bonnen aanschaffen om die 5 uit te sparen? Hollandser als dat kan niet🤣 Dat is wel heel veel moeite om €17 uit te sparen. Dan beter water drinken
Nene ik ga daar niet aan beginnen! 😅
Maar ben wel eens benieuwd of anderen dat gaan doen 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
197
271
Interessant. Ik vertrouw het niet helemaal, maar dan lijkt het gewoon te kunnen. Al komt dat gewoon alsnog op dezelfde prijs als vorig jaar in de VVK uit.
Zoals iemand al aanhaalde zal er wel een limiet zijn op hoeveel je er kan kopen in VVK per persoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Henk1967

Nieuw lid
17 apr 2024
2
4
Kon de 1e keer 100 bestellen en daarna nog eens 20, mooi 6 extra!! Tja Hollander hè😃
Weet inmiddels uit ervaring dat ik er ca 30 p dag nodig heb. Het grote voordeel dat je de kosten over het jaar uitsmeert. Dan is juni niet zo duur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
197
271
Vandaag is de dag (dat ik ineens en stoemelings een donderdagticket op Ticketswap kon scoren en ik tot mijn eigen grote verbazing voor het eerst naar Graspop ga) !
Daar moet je soms toch echt hoerenchance mee hebben!
En die had ik niet twee jaar terug voor metallica op RW :cry::censored:
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
947
982
Daar moet je soms toch echt hoerenchance mee hebben!
En die had ik niet twee jaar terug voor metallica op RW :cry::censored:
We hadden een verjaardagsfeestje voor mijn dochtertje en we speelden de ‘stoelendans’.
Twaalf vijf- en zesjarigen draaiden rondjes rond elf stoelen en ik stond erbij met mijn telefoon in de hand, klaar om de muziek te pauzeren, wanneer er plots een notificatie van Ticketswap binnenvloog…

Dat zou je ‘hoerenchance’ kunnen noemen, ja… 😛
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
407
533
We hadden een verjaardagsfeestje voor mijn dochtertje en we speelden de ‘stoelendans’.
Twaalf vijf- en zesjarigen draaiden rondjes rond elf stoelen en ik stond erbij met mijn telefoon in de hand, klaar om de muziek te pauzeren, wanneer er plots een notificatie van Ticketswap binnenvloog…

Dat zou je ‘hoerenchance’ kunnen noemen, ja… 😛
En de kinderen lopen nog steeds rondjes?
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
Wel leuk die camping store op Boneyard maar kan je daar ook als inferno gast bij komen ?

Hmm dus even van het festival terrein af, een paar pilskes uit de markt drinken en weer terug,...
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
Wel leuk die camping store op Boneyard maar kan je daar ook als inferno gast bij komen ?

Hmm dus even van het festival terrein af, een paar pilskes uit de markt drinken en weer terug,...
Als Inferno gast kun je ook gewoon de Boneyard op.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.635
7.371
Wel leuk die camping store op Boneyard maar kan je daar ook als inferno gast bij komen ?

Hmm dus even van het festival terrein af, een paar pilskes uit de markt drinken en weer terug,...

Inferno ligt net als Boneyard niet binnen de poortjes van het festival
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.617
5.026
Wel leuk die camping store op Boneyard maar kan je daar ook als inferno gast bij komen ?
Iedereen met een festivalbandje mag vrijelijk de Boneyard in en uit (gebruikers van shuttle bussen moeten immers ook over de Boneyard lopen om bij de ingang van het festivalterrein te komen).
Omgekeerd zijn de overige campings/parken (Inferno, Metal Town, Metal Park, Devil's Lake) echter alleen toegankelijk voor degenen die er overnachten (extra polsbandje).
Hmm dus even van het festival terrein af, een paar pilskes uit de markt drinken en weer terug,...
Je hoeft die blikjes niet allemaal ter plekke leeg te drinken, je kunt ze ook gewoon meenemen naar Inferno of waar dan ook (behalve het festivalterrein natuurlijk). ;)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.491
2.983
Ook de tweede mogelijkheid waarop de organisatie de timetable zou kunnen delen, is stilzwijgend aan ons voorbijgegaan. Nog acht momenten te gaan!
  1. Maandag 15 april 10:00
  2. Maandag 15 april 16:00
  3. Dinsdag 16 april 10:00
  4. Dinsdag 16 april 16:00
  5. Woensdag 17 april 10:00
  6. Woensdag 17 april 16:00
  7. Donderdag 18 april 10:00
  8. Donderdag 18 april 16:00
  9. Vrijdag 19 april 10:00
  10. Vrijdag 19 april 16:00
Edit: nog drie momenten over.
Nou, er zijn nog drie momenten over. Ik zet mijn geld (niet dat ik geld heb, maar het gaat om het idee) in op optie 10. Al lijkt optie 9 ook steeds serieuzer te worden nu GMM steeds vaker aankondigen op het uur van 10 zet. Morgen zullen we het weten!

Ze moeten ook wel echt opschieten want ik begin zelfs sommige metalcore bands te waarderen nu ik maar moet blijven inluisteren op alles. Bleed From Within en Bury Tomorrow bijvoorbeeld.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken