Pinkpop 2026

Ze moeten dan de kijkers op Nederland 3 welkom heten. En dat schijnt dan niet op een apart kanaal te kunnen.

En ik ben echt niet kleinzerig, maar waarom moet alles bij Hang Youth beginnen met kanker? Zelfs het koor zingt het. Stoer hoor.
Tamelijk bizar ja, schelden met ziektes hoort niet thuis op zo'n podium naar mijn mening. Zit er helaas in onze taal zo diep in dat we het maar normaal moeten vinden
 
Oke fijn dat u nu uw vrouwonvriendelijke commentaar corrigeert. Kom gewoon live kijken
Ik corrigeer helemaal niks. Hadden er 2 mannen gestaan had ik dom gelul van de presentatoren gezegd.

Ik zou eerder naar je eigen opmerkingen vandaag kijken, daar zat meer vrouw onvriendelijks tussen dan wat ik gepost heb.

Morgen ben er live.
 

Users who are viewing this thread