Dressed Like Boys inderdaad prachtig, mooie introducties ook van twee van de liedjes, die gaven het nog wat extra's.
Ik was vannacht helaas ineens ziek, inclusief overgeven. Iets slechts gegeten? (Had amper alcholo gedronken..) Gelukkig valt het vandaag weer redelijk mee, maar ik ga het niet trekken om nog veel te zien en nog een nacht te blijven. Balen van Gorillaz
Hoop dat het me nog wel lukt om straks met genoeg energie Ethel Cain en Genesis Owusu te zien! Nu even kijken bij Sheyma (The Floor)