Denk misschien over een paar jaar dat hij een rondje festivals gaat doen omdat hij het zelf leuk vindt. Niet omdat hij het nodig heeft, want hij verkoopt zijn eigen stadionconcerten wel (grotendeels) uit.Is Harry Styles nog een optie of is hij al te groot? Een paar festivals volgend jaar zou de ideale aanvulling zijn bij z'n stadion residenties, misschien wil hij Glastonbury wel eens doen en kan Werchter hem overtuigen om Werchter mee te pakken