Best Kept Secret 2026

Veel plezier allen!

Toch behoorlijk wat fomo hier. Benieuwd naar jullie verhalen en hoe de vernieuwde podia zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi
Om 9:30 gearriveerd in de rij bij de parking, om 10:30 op de camping. Parking (P1) was modderig, er reden zich meerdere auto’s vast bij de ingang. 9:45 aangesloten in de rij van festivalgangers die langer was dan ik had verwacht, maar echt wel vlot verliep. Geen Lowlands-praktijken. Ik snap nu jullie opmerkingen over het stuk lopen van de parking naar de camping.. Regen viel gelukkig mee, zonnetje komt tevoorschijn. Tot zover leuke sfeer. Tent staat, ik heb er zin in. Veel plezier, mede-festivalgangers!
 
Die rij voor de parking is bijzonder lang…
Pro tip parkeer aan de andere kant van de n weg volgend jaar nooit een rij vaak geen ticket controle en je kunt zo over de parallel weg over naar de ingang dus je hoeft dan ook die klote brug niet over. Vele voordelen hahaha.
 
Pro tip parkeer aan de andere kant van de n weg volgend jaar nooit een rij vaak geen ticket controle en je kunt zo over de parallel weg over naar de ingang dus je hoeft dan ook die klote brug niet over. Vele voordelen hahaha.
Daar is geen ‘officiële’ parking toch? Of wordt die gewoon niet aangegeven?
 
Ik vind het een logistieke nachtmerrie. Shuttlebus en trein zou juist gestimuleerd moeten worden, maar in plaats daarvan doe je er megalang over. DTRH heeft de zaakjes wel echt veel beter op orde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba
Ticketswap is open voor de mensen die nog tickets zoeken.
Oei, ik zie dat iemand zijn zaterdagticket - ik neem aan - per ongeluk voor € 16,38 heeft verkocht. Dat is zuur 😅

Edit; niet goed gekeken, was een locker ticket haha.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: yannickd
Ik vind het een logistieke nachtmerrie. Shuttlebus en trein zou juist gestimuleerd moeten worden, maar in plaats daarvan doe je er megalang over. DTRH heeft de zaakjes wel echt veel beter op orde.
De bus ging vanochtend juist heel snel en voorbij de rijen auto's. Tassencontrole duurde net wel erg lang, maargoed, ik sta!
 

Users who are viewing this thread