Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze Nick Cave-setlist is geweldig! Nu ben ik alleen bang hoeveel ervan gaat sneuvelen door de festivaltijdslimiet ā ik denk dat er minstens 3 Ć 4 nummers af zullen vallen. Waarom kon BKS hem niet gewoon tweeĆ«nhalf uur geven?
Ja ik heb gelukkig een goed schema, vrijdag zo goed als de hele dag vrij en zondag vrij! Zaterdag vanaf 20u klaar dus dat is ook goed te doen, kunnen we Ome Nick nog mee pakken
Dat is dus precies niet waar en ook precies de reden waarom dance langer door kan gaan dan live muziek. Er is minder dynamiek in de muziek waardoor deze niet over de max db heen gaat.
Er loopt een verharde weg over het hele terrein. Bij de Casbah is het verhard. Stuk bij de secret ook. Onder de bomen is een ander verhaal, dat kan drassig zijn. Voor het hoofdpodium ligt volgens tot voorbij de bar in het midden vlonders.
Foodtentjes staan wel in het gras en onder de bomen.