Mooi thema. Voor als ze een keer naar RW komen heb je er wat bij om te onthouden.
Sam Smith – I'm Not The Only one
10cc – I'm Not in Love (kans niet zo groot op RW bezoek lijkt me)
AJR – I'm Not Famous
Chance Peña – i am not who i was
Omar Rudberg – I'm Not a Boy
H.E.R. – I'm Not OK
“I'm Not Mad" van Halsey was ook nog een optie.