Blauw 1 kun je gewoon kopen. Als je op A1 staat , kun je het beste die hebben.Heeft iemand al succes gehad met blauw 1? of kun je beter een hive parkeerticket kopen en vanaf daar naar de gewonen camping gaan. Ik stond normaal altijd op C en dat lukte altijd gelijk
