Pinkpop 2026

Waar is nou die 4.000 m2 aan backstagegebied afgesnoept? Wordt mij nog niet helemaal duidelijk vanaf de plattegrond. En dan ga ik er even vanuit dat het Reumkenspad daar niet onder valt.
Dat hele Sun Square was vorig jaar backstage, dan geraak je er al snel aan.

Inderdaad vreemd dat camping C er niet meer is… snap dat je blij bent met de keuze voor Limburgerhof. Op Camping C kon je je toch nog enigszins onttrekken aan alle drukte. Wij overwegen nu om alsnog naar de veel te dure glamping te gaan.
Precies dat. Jammer dat dit zo laat duidelijk wordt gemaakt. Als dit eerder bekend gemaakt was had je nog kunnen besluiten ook naar Limburgerhof te komen. Of de Watertoren maar beide zijn nu volgeboekt.

Andere campings in de buurt ook geen plek meer denk ik. Heb een beetje gegoogled maar nog niks kunnen vinden. Sorry

• Leuk
Waarderingen: pp2018
Dat hele Sun Square was vorig jaar backstage, dan geraak je er al snel aan.
Maar de jaren ervoor was dit toch gewoon wél festivalterrein? Het gebied rond stage 4 of bioscoop. Alleen vorig jaar niet omdat er toen te weinig tickets verkocht waren? Vreemd om het te benoemen als: “zie ons eens extra ruimte creëren”, terwijl dit altijd al festivalterrein was. Voelt als op voorhand de prijs verhogen en daarna hard roepen: “we gaan korting geven!” Om op dezelfde prijs uit te komen. Of ben ik nu te zuur? 😅 Maar wellicht zit die 4.000 m2 ook wel op andere plekken, die minder zichtbaar zijn. Wellicht weet @DennisvdBr dat beter? Verder wel prima area / indeling overigens. Ze zetten goede stappen 👍🏻

Laatst bewerkt:
Iemand nog geluisterd?
yepp.
Terug luisteren, zit er nu midden in.
Jammer dat ze bij Vera on Track in Maart niet een vergelijkbare prijsvraag hebben gedaan.
5 weekend tickets
€100 festival tegoed
P-kaart
en als klap op de vuurpijl een 5-P glamping tent.

En vooral veel artist info en muziek.

• Leuk
Waarderingen: Fornax
Wel opvallend dat Camping C verleden tijd is. Mensen met ervaring op Camping B, is deze nu vele malen groter conform de nieuwe plattegrond?
Dit wekt bij mij des te meer vragen op waarom mijn ouders die bij Camping C om de hoek wonen wel een uitnodiging krijgen voor de buurtborrel en ik, in de Hoofdstraat, niet 😂

yepp.
Terug luisteren, zit er nu midden in.
Jammer dat ze bij Vera on Track in Maart niet een vergelijkbare prijsvraag hebben gedaan.
5 weekend tickets
€100 festival tegoed
P-kaart
en als klap op de vuurpijl een 5-P glamping tent.

En vooral veel artist info en muziek.
Ze noemde mn naam nog en ik antwoorde gelijk maar helaas mocht het niet baten
Ziet er goed uit de plattegrond, heel wat meer chill plekken zo te zien. En natuurlijk het nieuwe Reumkenspad wat me ook erg relaxt lijkt om snel naar voor terrein en uitgang te komen.

Best wel apart dat camping C er definitief niet meer is en samengevoegd is met B. Hierdoor nog blijer met de keuze van Limburgerhof. Op C hoorde je soms al de feesttent. Nu waarschijnlijk nog meer dus.

Nog 16 dagen voor we weer richting zuiden mogen reizen. Echt te veel zin in!!
Camping B hoor je door een vrij groot stuk van Landgraaf, Schaesberg tot Nieuwehagen met gemak.

Maar de jaren ervoor was dit toch gewoon wél festivalterrein? Het gebied rond stage 4 of bioscoop. Alleen vorig jaar niet omdat er toen te weinig tickets verkocht waren? Vreemd om het te benoemen als: “zie ons eens extra ruimte creëren”, terwijl dit altijd al festivalterrein was. Voelt als op voorhand de prijs verhogen en daarna hard roepen: “we gaan korting geven!” Om op dezelfde prijs uit te komen. Of ben ik nu te zuur? 😅 Maar wellicht zit die 4.000 m2 ook wel op andere plekken, die minder zichtbaar zijn. Wellicht weet @DennisvdBr dat beter? Verder wel prima area / indeling overigens. Ze zetten goede stappen 👍🏻
Deze hoek is er ook bij gekomen! Dit was altijd voor de pers en artiesten..
Verder zie ik veel extra hoekje erbij gekomen.. zoals de vroegere garden of love.

Bijlagen

• Screenshot_20260602_175617_Pinkpop.jpg
    Screenshot_20260602_175617_Pinkpop.jpg
    128,5 KB · Weergaven: 21
  • Geweldig
Waarderingen: RalphiePinkpop
Deze hoek is er ook bij gekomen! Dit was altijd voor de pers en artiesten..
Verder zie ik veel extra hoekje erbij gekomen.. zoals de vroegere garden of love.
Ja zag ‘t ook. Echt serieus meer ruimte gecreëerd en chill plekken met bankjes. Zo benieuwd hoe ‘t op veld overkomt en eruit ziet.

Het is misschien nog wat ver weg voor de weersvoorspellingen maar hij gaat nu t/m woensdag en dan is ‘t met 25gr super Festival weer, dat mag wel doorzetten en zo blijven veel warmer hoeft niet

Hoe dan ook ze zullen de rand van het terrein wel naar achteren hebben moeten schuiven, om meer plek te creëren. Aangezien bier lokaal verplaatst is en de rozerie erbij is gekomen.

Users who are viewing this thread