Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thanks, ging hem er ook een beetje om qua veiligheid van zijn fiets. Is natuurlijk op zo'n groot evenement altijd een risico maar staat het erom bekend dat er veel fietsen worden gestolen?
Thanks, ging hem er ook een beetje om qua veiligheid van zijn fiets. Is natuurlijk op zo'n groot evenement altijd een risico maar staat het erom bekend dat er veel fietsen worden gestolen?
Afgelopen 4 edities binnen de hekken.
'22, '23 en '24 na de entree tent aan de rechterzijde.
Vorig jaar na de entree tent aan de linkerzijde.
Dit jaar weer rechts.
hey ik zie een pendelbus van het festivalterrein naar Heerlen als je bij Q-Park parkeert. Dat is volgens mij nieuw? Twijfel om dat te gaan doen want ik vind dat lopen naar station Landgraaf verschrikkelijk altijd
Zou dat dat geheime oase-tje zijn waar in een podcast meen ik over werd gepraat over het ontdekken van dingen op het terrein? Of chillen hier gewoon de artiesten van stage4, lijkt me ook wel plausibel haha.
Zou dat dat geheime oase-tje zijn waar in een podcast meen ik over werd gepraat over het ontdekken van dingen op het terrein? Of chillen hier gewoon de artiesten van stage4, lijkt me ook wel plausibel haha.
Ziet er goed uit de plattegrond, heel wat meer chill plekken zo te zien. En natuurlijk het nieuwe Reumkenspad wat me ook erg relaxt lijkt om snel naar voor terrein en uitgang te komen.
Best wel apart dat camping C er definitief niet meer is en samengevoegd is met B. Hierdoor nog blijer met de keuze van Limburgerhof. Op C hoorde je soms al de feesttent. Nu waarschijnlijk nog meer dus.
Nog 16 dagen voor we weer richting zuiden mogen reizen. Echt te veel zin in!!
Waar is nou die 4.000 m2 aan backstagegebied afgesnoept? Wordt mij nog niet helemaal duidelijk vanaf de plattegrond. En dan ga ik er even vanuit dat het Reumkenspad daar niet onder valt.
Waar is nou die 4.000 m2 aan backstagegebied afgesnoept? Wordt mij nog niet helemaal duidelijk vanaf de plattegrond. En dan ga ik er even vanuit dat het Reumkenspad daar niet onder valt.
Sun square en het backstagegebied bij de Tent Stage en volgens mij was het gebied waar nu 't Hofje is vorig jaar ook backstage gebied. Ze snoepen dus aan alle kanten iets af.
links van South stage zijn ze verder doorgestoken naar achteren t.o.v. 2025.
zoals ik het zie in de huidige plattegrond.
en als je aan de skydeck zijde over de hele lengte van het veld alles een meter naar achteren plaatst.......lever je backstage in en win je vierkante meters op het veld.
Ziet er goed uit de plattegrond, heel wat meer chill plekken zo te zien. En natuurlijk het nieuwe Reumkenspad wat me ook erg relaxt lijkt om snel naar voor terrein en uitgang te komen.
Best wel apart dat camping C er definitief niet meer is en samengevoegd is met B. Hierdoor nog blijer met de keuze van Limburgerhof. Op C hoorde je soms al de feesttent. Nu waarschijnlijk nog meer dus.
Nog 16 dagen voor we weer richting zuiden mogen reizen. Echt te veel zin in!!
Inderdaad vreemd dat camping C er niet meer is… snap dat je blij bent met de keuze voor Limburgerhof. Op Camping C kon je je toch nog enigszins onttrekken aan alle drukte. Wij overwegen nu om alsnog naar de veel te dure glamping te gaan.