Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
morgen = nieuwe week + begin van een nieuwe maand dus hopelijk na 4 weken woensdag nog eens nieuwe namen en als het niet te veel gevraagd is de donderdag namen alstublieft . By the way het is nog
Tot pukkelpop 2026.
morgen = nieuwe week + begin van een nieuwe maand dus hopelijk na 4 weken woensdag nog eens nieuwe namen en als het niet te veel gevraagd is de donderdag namen alstublieft . By the way het is nog Bekijk bijlage 20808
Tot pukkelpop 2026.
wie (stiekem) hoopte dat de 2026 line-up poster bekend wordt gemaakt zoals vroeger voor het festival begint moet ik teleur stellen ik heb hieromtrent uit nieuwsgierigheid een mailtje gedaan naar de organisatie maar zoals vorig jaar oktober of november. het is me al langer duidelijk dat de poster jammer genoeg geen prioriteit meer heeft voor de organisatie en dit bevestigd het helemaal.
Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat the atomic orchestra deze morgen is aangekondigd maar nog niet tussen de zaterdag line-up staat op de website en in de app. Normaal gebeurt dat direct maar ach geen stress dat zal wel in orde komen. ik vind het gewoon vreemd dat wou ik even zeggen.
Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat the atomic orchestra deze morgen is aangekondigd maar nog niet tussen de zaterdag line-up staat op de website en in de app. Normaal gebeurt dat direct maar ach geen stress dat zal wel in orde komen. ik vind het gewoon vreemd dat wou ik even zeggen.
Update: the atomic orchestra is ondertussen toegevoegd aan de zaterdag line-up op de website en in de app. Denk wel dat er morgen nieuwe (donderdag?) namen worden bekend gemaakt maar dat valt af te wachten. Wat denken/verwachten jullie voor morgen nieuwe namen of niet?
Update: the atomic orchestra is ondertussen toegevoegd aan de zaterdag line-up op de website en in de app. Denk wel dat er morgen nieuwe (donderdag?) namen worden bekend gemaakt maar dat valt af te wachten. Wat denken/verwachten jullie voor morgen nieuwe namen of niet?
Van vorig jaar! Donderdagnamen zou wel erg vroeg zijn. Zitten ook al op 129 namen.
Pukkelpop 2025 Lineup drops
4 februari: 3 namen
5 februari: 3 namen (6 namen totaal)
6 februari: 3 namen (9 namen totaal
12 februari: 10 namen (19 namen totaal)
19 februari: 17 namen (36 namen totaal + zaterdag erna verkoop)
12 maart: 23 namen (59 namen totaal)
2 april: 43 namen (102 namen totaal)
23 april: Doechii & Alemeda (104 namen totaal)
30 april: 19 namen (123 namen totaal)
25 juni: 46 namen - donderdag namen (169 namen totaal)
2 juli: A$AP Rocky cancel - Macklemore aangekondigd
18 juli: Yussef Dayes en Counterparts cancel - Altin Gün en Nasty + 6 nieuwe namen (175 namen totaal)
21 juli: The Atomic Orchestra (176 namen totaal)
28 juli: Michael Kiwanuka cancel (175 namen totaal)
1 augustus: 5 namen (180 namen totaal)
Eerste editie waren de gastartiesten allemaal artiesten die niet op Pukkelpop stonden, terwijl het vorig jaar vooral artiesten waren die er een ander moment van het weekend ook stonden, wat ik spijtig vond.
Eerste editie waren de gastartiesten allemaal artiesten die niet op Pukkelpop stonden, terwijl het vorig jaar vooral artiesten waren die er een ander moment van het weekend ook stonden, wat ik spijtig vond.