Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Vraagje, is er een manier om de clashfinder uit te printen per dag per pagina? Ik krijg nu alle drie de dagen op 1 pagina en dat kan ik niet lezen met mn ouwe ogen ;-)

Ergens in de eerste 3 maanden van het jaar wel, nu toch wel een stuk later.
Ik denk dat ze niet uitverkocht raken dit jaar
En de hoeveeheid re-sale tickets is ook behoorlijk hoog
Vermoed dat de laagste prijs behoorlijk goedkoop zal zijn, nu al 291

Ik denk dat ze niet uitverkocht raken dit jaar
En de hoeveeheid re-sale tickets is ook behoorlijk hoog
Vermoed dat de laagste prijs behoorlijk goedkoop zal zijn, nu al 291
Kans op 250 euro voor een ticket lijkt me vrij groot. Komen geen grotere namen meer bij. Alleen de laatste week als de weersvoorspellingen goed zijn, dan is er een mogelijkheid dat het nog uitverkocht raakt. Alhoewel we nooit weten op hoeveel ze nu precies zitten.

Ik zie hier steeds voorbij komen dat er echt geen grote namen meer aangekondigd gaan worden. Toch zie ik een aardig gat in de timetable waar de afgelopen jaren juist steeds een vrij grote artiest stond: de Teddyafsluiter op zondag!
Ik zie nu Overmono als laatste artiest staan. Het is niet dat ik denk dat zij niet groot genoeg zijn voor deze spot, maar de tijd waarop ze spelen is gewoon een flink stuk eerder dan in de afgelopen jaren. Ze spelen namelijk van 20:30 tot 21:30, terwijl Floating Points vorig jaar van 22:00 tot 23:00 speelde.
Dit kan natuurlijk met vergunningen te maken hebben, maar ik vind het gat na Overmono zo groot dat ik daar toch nog wel iets verwacht.

Wat denken jullie?

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Ik zie hier steeds voorbij komen dat er echt geen grote namen meer aangekondigd gaan worden. Toch zie ik een aardig gat in de timetable waar de afgelopen jaren juist steeds een vrij grote artiest stond: de Teddyafsluiter op zondag!
Ik zie nu Overmono als laatste artiest staan. Het is niet dat ik denk dat zij niet groot genoeg zijn voor deze spot, maar de tijd waarop ze spelen is gewoon een flink stuk eerder dan in de afgelopen jaren. Ze spelen namelijk van 20:30 tot 21:30, terwijl Floating Points vorig jaar van 22:00 tot 23:00 speelde.
Dit kan natuurlijk met vergunningen te maken hebben, maar ik vind het gat na Overmono zo groot dat ik daar toch nog wel iets verwacht.

Wat denken jullie?
Overgens stond Arnold Scheepmaker afgelopen jaar ook direct achter Floating Points.

Ik verwacht ook nog op vrijdag aan het begin van het blokkenschema een extra naam op de Fuzzy en een extra naam bij de teddy of misschien zelfs de Hotot
Zoals het nu staat is precies hetzelfde als vorig jaar toch? Kwartiertje later weliswaar maar verder gewoon een start met Hotot naam rond 14u en dan nog 2 op Teddy en Fuzzy.

Ik verwacht eigenlijk ook niks meer tussen Overmono en Arnold. Vorig jaar begon Floating Points ook pas tijdens de headliner maar toen er dan weer niets zoals Sticks op de Fuzzy.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Users who are viewing this thread