Pukkelpop 2026

Bij deze de poster die op de FATM insta staat, staat ook ‘first phase’ boven

Bijlagen

• IMG_2876.jpeg
    IMG_2876.jpeg
    385,8 KB · Weergaven: 129
Lijkt me gewoon een fake poster, er staan wel veel namen op die niet komen + Baby Lasange is fout gespeld.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Lijkt me gewoon een fake poster, er staan wel veel namen op die niet komen + Baby Lasange is fout gespeld.
Maar waarom zou F+TM een fake poster delen. Er waren zoveel aanwijzingen richting Lily maanden geleden, dus lijkt me gewoon de originele opzet die afgesprongen is vreemd genoeg?

Fontaines' focus on the Tour is now in August. There is a good chance that the Schwerpunkt in 2027 will be in June/July.
Fontaines were due to be doing their main tour in November/December this year. As far as I last heard it’s now moving to the start of 2027 which their biggest show they’ve ever done planned in the UK summer 2027

Maar waarom zou F+TM een fake poster delen. Er waren zoveel aanwijzingen richting Lily maanden geleden, dus lijkt me gewoon de originele opzet die afgesprongen is vreemd genoeg?
En Kraftwerk, PinkPantheress, Ski Aggu, Zwangere Guy gaan ze nog allemaal aankondigen? Nee toch

En Kraftwerk, PinkPantheress, Ski Aggu, Zwangere Guy gaan ze nog allemaal aankondigen? Nee toch
Of die zijn op het laatste nippertje toch nog weggevallen.
Fake posters komen snel op dit forum of op reddit terecht. Deze had ik nog niet gezien.
En Zwangere Guy voor de duizendste maal boeken zie ik ze ook nog doen.

Maar ik ga ook op fake gokken. De poster voelt niet aan alsof het door een professional is gemaakt. De kleuren lijken ook niet met het thema van dit jaar te kloppen. En Kraftwerk zie ik ze echt niet boeken anno 2026.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Of die zijn op het laatste nippertje toch nog weggevallen.
Fake posters komen snel op dit forum of op reddit terecht. Deze had ik nog niet gezien.
En Zwangere Guy voor de duizendste maal boeken zie ik ze ook nog doen.

Maar ik ga ook op fake gokken. De poster voelt niet aan alsof het door een professional is gemaakt. De kleuren lijken ook niet met het thema van dit jaar te kloppen. En Kraftwerk zie ik ze echt niet boeken anno 2026.
Laatste nippertje niet… maar vaak vragen die acts wel zo’n early draft. En dan is het een moment opname. Met meestal ook wat foutjes op.

Muse heeft dat ook eens gedaan met Main Square in 2015 geloof ik. Kreeg je hoop op verschillende namen voor RW, maar die bleken toch niet te touren.

Fontaines were due to be doing their main tour in November/December this year. As far as I last heard it’s now moving to the start of 2027 which their biggest show they’ve ever done planned in the UK summer 2027
Ga er ook vanuit dat die mega Fred Again.. show voor zomer 2027 zal zijn nu.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Florence and the Machine deelde een lineup poster van PkP, met ook Lily Allen, Pinkpantheress, Kraftwerk, Zwangere Guy,…

Oude draft?
Inderdaad, net ook gezien. Mmmm🤔 morgen dan nieuwe namen vermoed ik. Zou echt super blij zijn met Lily allen als dit klopt. Wel vreemd dat ze een poster deelt met wat fouten in en het verkeerde design.
IMG_4712.jpeg

Die poster is overduidelijk fake Nu ik de poster tot in detail beter bestudeerd heb, het komt overduidelijk niet van de organisatie. Maar waarom deelt plorence deze dan op haar socials dat blijft me een raadsel.

Ik vind het gek dat zo'n gerenommeerde artiest dit in elkaar knutselt. Nou ja, vooral dat ze het dan vervolgens ook nog met iedereen deelt...

Moet toch wel echt fake zijn? Kan mij niet inbeelden dat die artiesten allemaal nog afgesprongen zijn toch? Het zijn er echt veel: Esdeekid, Zwangere Guy, Fcukers, Ski Aggu, Lily Allen, Paris Paloma, Oklou, Kraftwerk, Princess Nokia, Baby Lasagne, Nia Archives en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een pak.

Users who are viewing this thread