Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik ben het grotendeels eens met de kritiek maar denk ook dat dit deels een gevalletje kritisch forumpubliek is. In de reacties onder de instagrampost (en de reacties in de groepen waar ik in zit) zijn mensen vooral positief. Daarnaast werken bekende koppen gewoon voor veel mensen.
Haha ik ging na de ophef hier kijken en heb zelfs getwijfeld of ik wel de juiste video gevonden had. Ik vind het eigenlijk wel aardig gedaan.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Bekende koppen die niet op de lineup staan laten zien in een video over het festival van dit jaar?
Ja ik denk wel dat dat werkt ja. Met Froukje heb je denk ik de aandacht een groot deel van de doelgroep van DTRH. Of het misleidend is of niet is weer wat anders.

Ik zag zelfs Wende langs komen, dat zou wel een toffe toevoeging blijven. De show op Lowlands van 2023 is echt van buitengewone klasse.

Ik vond het schema eerst ook wat kaal, zoals hier al eerder is gememoreerd. Maar nu ik wat meer heb geluisterd kan ik echt wel hele mooie dagen vullen.

Minpuntje (luxeprobleem) zijn de vele jammerlijke clashes in het schema:
Faisal vs Sticks + NPO,
Apparat vs De Staat,
Oklou vs Westside Cowboy,
Matt Berninger vs Deki Alem.
En dan negeer ik de halve overlappen voor het gemak nog even..

Oh en er staat op de website dat doorverkooptickets vanaf vandaag beschikbaar zijn op TM, maar ik zie niets? Wil even kijken wat de dynamieken zijn ivm lowlands

Beste mensen, ik ben nog op zoek naar wat verborgen parels op de poster en dan heb ik het natuurlijk over acts die op de The Bizarre, Bossa Nova en de Holding komen. Vorig jaar werd ik aangenaam verrast door Glintsal die ook door jullie werd gesuggereerd. Dus bij deze, welke act op één van de kleinere podia is een must?

Beste mensen, ik ben nog op zoek naar wat verborgen parels op de poster en dan heb ik het natuurlijk over acts die op de The Bizarre, Bossa Nova en de Holding komen. Vorig jaar werd ik aangenaam verrast door Glintsal die ook door jullie werd gesuggereerd. Dus bij deze, welke act op één van de kleinere podia is een must?
faisal (50% van glintsal), stay away from dante!, frans kalf, dj babatr, ahadadream, vals alarm

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel
Die vrijdag op de Bossa Nova is leuk (Dermot Henry, Girl Group, La Niña), Honey I'm Home ook wel een aanrader

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel
Zou trouwens toch wel leuk zijn als dat vraagteken bij Sticks Rico blijkt te zijn... hij is behoorlijk in vorm met zijn nieuwe album dat er aan komt en Nooit Gekend is nu al mijn zomernummer van het jaar!

Zou trouwens toch wel leuk zijn als dat vraagteken bij Sticks Rico blijkt te zijn... hij is behoorlijk in vorm met zijn nieuwe album dat er aan komt en Nooit Gekend is nu al mijn zomernummer van het jaar!

Ik denk dat je daar wel vanuit kan zijn.

Vind het overigens wel echt opvallend dat ze een video maken met Froukje die dit jaar niet speelt?

Dat verwacht ik wel ja. Ik ben meer benieuwd naar de surprise act in Holding zaterdagavond. Op de pdf timetable staat een emoji, die hint op Typhoon (met Sticks)??? Zijn er andere opties die ik over het hoofd zie?

Die andere surprise act, een soort zender/zendmast emoji, heb ik nog niet ontcijferd.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Dat verwacht ik wel ja. Ik ben meer benieuwd naar de surprise act in Holding zaterdagavond. Op de pdf timetable staat een emoji, die hint op Typhoon (met Sticks)??? Zijn er andere opties die ik over het hoofd zie?

Die andere surprise act, een soort zender/zendmast emoji, heb ik nog niet ontcijferd.
Lijkt me zeker dat het Typhoon wordt.

• Leuk
Waarderingen: rambam en Novis95
Ben benieuwd wat het goedkoopste gaat worden. Je zult toch moeten zakken met de prijs als het niet is uitverkocht en er niet zo'n flinke run op de tickets is zonder dat je je volledige 330 euro kwijt wil raken.

Users who are viewing this thread