Forum winactie: Weekend Dauwpop 2026 incl. camping voor 2 personen

Ik zou heel graag Skunk Anansie nog een keer live zien! Laatste keer was op Pinkpop en dat was echt fantastisch. En het zou een geweldig verjaardagskado zijn (op 1 juni wordt ik 50 ;-))

Antony Szmierek zou voor mij dé naam zijn! Maar ook Skunk Anansie voor old times sake weer eens zien, Shame, Wombats, Hiqpy én Isabel Usher. Van haar vorig jaar een zeer ontwapenend en leuk optreden in een kleine zaal gezien: haar gun ik een mooi festivalseizoen!

En Dauwpop zou voor mij een debuut zijn; hoor er al jaren goede verhalen over.

Ik kijk heel erg uit naar The Wombats!! Na hun show in 013 afgelopen jaar waar ik achter de bar werkte en we als bar 2 shout outs kregen, heb ik weer ontzettend veel zin om los te gaan

Jaa dat moet wel Grote Geelstaart zijn! De eerste keer dat ik ze zag was in een snackbar (geen grap, wel erg goede combi) dus nu wil ik ze ook wel op een echt podium zien!

Ik kijk er sowieso het meeste op uit om Paul Elstak te zien want ik heb echt fan van hem en ik vind hardstyle en happy hardstyle echt super leuk. Ook lijkt het me leuk om dan samen met mijn moeder te gaan als ik de tickets win.

Wow ik zou graag willen winnen
Dan heb ik een goed moederdag cadeau 🥰

Samen gezellig in een tentje 🏕

Kijken naar Skunk Anansie 🤘🏻
Paceshifters, Hiqpy, Wombats en natuurlijk Paul Elstak

Vorig jaar was het echt heel leuk. Ook de barbecue op de donderdagavond was lekker 😄

Dauwpop is echt een leuk festival
Omdat ik zorg moest leveren heb ik nog geen kaartjes gekocht
Ik zou echt supergraag mijn zoon van 16 meenemen

Het leuke aan dauwpop is dat er veel keuze is qua muziek, maar we vinden allebij Paul Elstak geweldig
Veel Nederlandse topbands/artiesten en buitenlands talent zoals Kingfishr

Mijn zoon gaat me naar de rockbands en ik ga met hem naar de Beuk 😅

Nog 22 dagen...

Lijkt me een leuk festival om te ontdekken, woon er niet echt in de buurt dus zo een mooie kans om er een keer te komen.
Ik zou zeker gaan kijken bij Bleech 9:3

The Wombats, dat is een van mijn favoriete live bands. Goede combi van nostalgie en nieuwe nummers

Winactie-Dauwpop-2026.png

Een mooie kans! Aan het einde van deze maand is Dauwpop 2026 en jij maakt kans op twee weekendkaarten inclusief camping. Wil jij twee dagen genieten in de hellendoornse bossen van de mooiste nationale en internationale artiesten? Neem dan mee aan onze winactie!

Dauwpop 2026 (29 & 30 mei)
Dauwpop viert in 2026 haar dertigste editie. Sinds 2022 heeft het festival twee dagen waar internationale en nationale acts komen optreden. Dit jaar staan o.a. Sugababes, Skunk Anansie, Antoon, The Wombats en Son Mieux op het programma. Dat allemaal op het door het Festileaks verkozen mooiste festivalterrein. Hier wil je dus bij zijn!

Wat kan je winnen?
Je maakt kans op een weekend Dauwpop 2026. De prijs bestaat uit een pakketje van twee combitickets met daarbij ook toegang voor de camping. Een prijs ter waarde van €395,-. Een indruk van wat je kan winnen? Check de aftermovie en ga daarna aan de slag om kans op die kaarten te maken.

Hoe kan je winnen?
  • Word of ben lid van het Festileaks Festival Forum
  • Reageer in dit topic met de act waar je het meest naar uitkijkt (en waarom)
  • Je doet nu mee aan de winactie!
  • Volg dit topic, hier volgt als eerste de uitslag. De winnaar ontvangt ook persoonlijk via het forum een berichtje

Let op: de winactie loopt tot zondag 10 mei 12:00. Zorg ervoor dat je voor die tijd op dit topic hebt gereageerd met je must see act van Dauwpop 2026. Als je vragen hebt kun je ze in dit topic stellen of een lid van het Sfeerbeheer-team een bericht sturen. Die proberen we zo snel mogelijk te beantwoorden. Alvast veel plezier op Dauwpop 20
Ik wil heeeeeel graag shame zien! Wat mij betreft de beste liveband van de laatste jaren en ik denk dat dauwpop de perfecte plek is om ze te zien. Daarnaast zou het sowieso geweldig zijn om artiesten zoals Fat Dog, Bleech 9:3, brogeal, basht en nog veel meer voor het eerst live te zien! 🎶

Allemaal toffe namen zijn er zoals The Wombats, Bleech 9:3 en de act waar ik het meeste naar uitkijk king fisher. Die band heb ik altijd al eens live willen zien doordat hun songteksten altijd raak zijn en ik het erg lekker vind klinken. Het mooie is ook dat ik er vlakbij woon en daardoor voor de verandering niet ver hoeft te reizen.

https://streamable.com/9bmoyn

We hebben een winnaar! @Ruup van harte gefeliciteerd met 2 kaarten voor Dauwpop 2026!!!!!!!! We nemen via dit forum persoonlijk contact met je op.

Alle deelnemers bedankt voor het meedoen. Dauwpop hartstikke bedankt voor het beschikbaar stellen van deze prijs. We zien elkaar in de Hellendoornse bossen eind deze maand!

Schermafbeelding Dauwpop 2026 winactie.png

• Leuk
Waarderingen: Cranberry88 en just_me
Antony Szmierek om de doodeenvoudige reden dat hij Lowlands vorig jaar op het allerlaatst afgezegd heeft.

Users who are viewing this thread