Forum winactie: Weekend Dauwpop 2026 incl. camping voor 2 personen

Het is een hele mooie gevarieerde line-up! Maar toch kijk ik het meest uit naar Kingfishr, die staan al lang op mijn lijstje om eens te zien! En ben natuurlijk erg benieuwd naar de sfeer op Dauwpop!

Sowieso voor Bleech 9:3, een van de leukste opkomende bands van dit moment. Verder zal ik mij geen moment vervelen en wil ik graag samen kennis maken met het festival Dauwpop!

Laatst bewerkt:
Wij komen voor Son Mieux. De perfecte waanzinigge berg energie die hun act de perfecte vibe geven voor dit mooie festival.

Jaaaaaaaa! Omdat Skunk Anansie uit de herinnering tijdens mijn studententijd komt! Ik wordt 50 jaar deze zomer en zo dankbaar.... En 50 jaar... zo voelt het niet eens.. Skunk was misschien wel een van de eerste groots indrukwekkende artiesten tijdens mijn studie aan de HKU in Utrecht waar ik zoveel naar luisterde. Hoe gaaf om haar live te zien! ❤️🤩

• Leuk
Waarderingen: Andre
Skunk Anansie. Ik ben benieuwd of Skin nog net zo goed is als in 1996 op Pinkpop. Ik zou haar graag nog een zien

Fat Dog!!! Yihaaaaa!!! Zin in de chaos, energie en absurditeit van deze band.
Waarom? Het is de hoogste tijd dat m'n bff en ik weer eens in een pit gaan staan. Ditmaal als moeders van veertig+. Tena lady in en gaan met die banaan!
Even alle remmen los, en vooral ook los van het gezinsleven 🥳 Woof !!!!

Laatst bewerkt:
Winactie-Dauwpop-2026.png

Een mooie kans! Aan het einde van deze maand is Dauwpop 2026 en jij maakt kans op twee weekendkaarten inclusief camping. Wil jij twee dagen genieten in de hellendoornse bossen van de mooiste nationale en internationale artiesten? Neem dan mee aan onze winactie!

Dauwpop 2026 (29 & 30 mei)
Dauwpop viert in 2026 haar dertigste editie. Sinds 2022 heeft het festival twee dagen waar internationale en nationale acts komen optreden. Dit jaar staan o.a. Sugababes, Skunk Anansie, Antoon, The Wombats en Son Mieux op het programma. Dat allemaal op het door het Festileaks verkozen mooiste festivalterrein. Hier wil je dus bij zijn!

Wat kan je winnen?
Je maakt kans op een weekend Dauwpop 2026. De prijs bestaat uit een pakketje van twee combitickets met daarbij ook toegang voor de camping. Een prijs ter waarde van €395,-. Een indruk van wat je kan winnen? Check de aftermovie en ga daarna aan de slag om kans op die kaarten te maken.

Hoe kan je winnen?
  • Word of ben lid van het Festileaks Festival Forum
  • Reageer in dit topic met de act waar je het meest naar uitkijkt (en waarom)
  • Je doet nu mee aan de winactie!
  • Volg dit topic, hier volgt als eerste de uitslag. De winnaar ontvangt ook persoonlijk via het forum een berichtje

Let op: de winactie loopt tot zondag 10 mei 12:00. Zorg ervoor dat je voor die tijd op dit topic hebt gereageerd met je must see act van Dauwpop 2026. Als je vragen hebt kun je ze in dit topic stellen of een lid van het Sfeerbeheer-team een bericht sturen. Die proberen we zo snel mogelijk te beantwoorden. Alvast veel plezier op Dauwpop 20
12 jaar geleden voor het eerst met mijn toen vriend/ nu man voor het eerst naar dit toen nog 1 daagse festival geweest. FANTASTISCH Meerdere keren geweest maar nu weer een keer met zn 2 zou een cadeautje zijn!! Dan gaan we samen los op Paceshifters!! Ft nirvana! Dubbelop feest! Te gekke band (number 1 fan)en heerlijk even terug in de tijd mer nirvana!!🤟🤟

Zonder twijfel Fat Dog!
Al twee keer gezien en vooral vorig jaar op RW waren ze fantastisch! Energiek, gek en rauw

Winactie-Dauwpop-2026.png

Een mooie kans! Aan het einde van deze maand is Dauwpop 2026 en jij maakt kans op twee weekendkaarten inclusief camping. Wil jij twee dagen genieten in de hellendoornse bossen van de mooiste nationale en internationale artiesten? Neem dan mee aan onze winactie!

Dauwpop 2026 (29 & 30 mei)
Dauwpop viert in 2026 haar dertigste editie. Sinds 2022 heeft het festival twee dagen waar internationale en nationale acts komen optreden. Dit jaar staan o.a. Sugababes, Skunk Anansie, Antoon, The Wombats en Son Mieux op het programma. Dat allemaal op het door het Festileaks verkozen mooiste festivalterrein. Hier wil je dus bij zijn!

Wat kan je winnen?
Je maakt kans op een weekend Dauwpop 2026. De prijs bestaat uit een pakketje van twee combitickets met daarbij ook toegang voor de camping. Een prijs ter waarde van €395,-. Een indruk van wat je kan winnen? Check de aftermovie en ga daarna aan de slag om kans op die kaarten te maken.

Hoe kan je winnen?
  • Word of ben lid van het Festileaks Festival Forum
  • Reageer in dit topic met de act waar je het meest naar uitkijkt (en waarom)
  • Je doet nu mee aan de winactie!
  • Volg dit topic, hier volgt als eerste de uitslag. De winnaar ontvangt ook persoonlijk via het forum een berichtje

Let op: de winactie loopt tot zondag 10 mei 12:00. Zorg ervoor dat je voor die tijd op dit topic hebt gereageerd met je must see act van Dauwpop 2026. Als je vragen hebt kun je ze in dit topic stellen of een lid van het Sfeerbeheer-team een bericht sturen. Die proberen we zo snel mogelijk te beantwoorden. Alvast veel plezier op Dauwpop 20

Jaa!! Zin in Fat Dog, feestje! 🤟🏻 En Skunk Anansie voor t jeugdsentiment🥰 Om het leven te vieren op alle mogelijke manieren🥳

Skunk Anansie live lijkt me echt vet om een keer mee te maken! Verder Son Mieux en Russo, het is vooral de variatie die me leuk lijkt.

Het lijkt me heerlijk een weekend lang Dauwpop te ontdekken op een volgens mij prachtige locatie. Elk jaar wegen we het af, maar het is er nog nooit van gekomen. Een parel voor mij zou dan Bleech 9:3 zijn, maar er zijn zoveel meer toffe ontdekkingen op de line up! Een gratis weekend biedt ook veel budget voor lekker eten en drinken, woohoooo!

FAT DOG op Dauwpop!! Vorig jaar op DTRH heeft Fat dog mij en mijn vrienden echt gehooked! Ze staan 31 mei misschien in Utrecht maar ik pak ze liever weer mee op een heerlijk festivalletje. En Dauwpop is voor mij nog onbekend terrein.

Users who are viewing this thread