Ik heb een ticket gekocht voor ...

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.636
7.371
27-4 Feuerschwanz - Osnabrück
26-5 Blind Guardian - 013
21-6 Graspop dagticket (oa Judas Priest, Avantasia en Bruce Dickinson)
10-8 Alcatraz dagticket (oa Dokken, Europe en Epica)
5-10 Powerwolf (+ HammerFall & Wind Rose) - AFAS
30-10 Hatsune Miku - AFAS
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
12-1 // Spinvis - Carré
1-3 // Froukje - Paard
16-3 // Beatles Revival - Brabanthallen DB


16-7 // War on Drugs - Oosterpoort
+9-9 // Elbow - Carré
19-11 // Eefje de Visser - Amare
+15-12 // Vampire Weekend - Afas
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
278
Vandaag alsnog vrij soepel kaarten kunnen kopen voor Twenty One Pilots in Ziggodome. €77 pp 1e ring, prima.
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
76
106
Thundercat | 10 april 2024 | TivoliVredenburg Ronda Utrecht
The Jesus and Mary Chain | 24 april 2024 | PAARD Den Haag
London Calling Festival | 17 + 18 mei 2024 | Paradiso Amsterdam
Olivia Rodrigo | 24 mei 2024 | Ziggo Dome Amsterdam
+ The Babe Rainbow | 30 mei 2024 | Paradiso Amsterdam
Pet Shop Boys | 26 juni 2024 | AFAS Amsterdam
The Smashing Pumpkins | 29 juni 2024 | Ahoy Rotterdam
A Campingflight Down The Rabbit Hole 2024 | 5, 6, 7 juli 2024 | Groene Heuvels Beuningen
Patti Smith | 10 juli 2024 | Paradiso Amsterdam
Air | 21 juli 2024 | Zitadelle Berlin
A Campingflight To Lowlands Paradise 2024 | 16, 17, 18 augustus 2024 | Evenemententerrein Walibi World Biddinghuizen
+ Indiestad Fest | 14 september 2024 | Paradiso Amsterdam
+ Swim Deep | 21 september 2024 | PAARD Den Haag
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
- Swans in Vera
- Sprints + English Teacher in Vera
- The Vices in de Oosterpoort
- Editors in AFAS
- The Gaslight Anthem in Tivoli
- SLIFT in Vera

- Tusky in Vera
- Black Lips in Vera
- The War on Drugs in de Oosterpoort
- The Smile in Frankfurt
- John Coffey in Vera
- Vampire Weekend in AFAS
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Vandaag alsnog vrij soepel kaarten kunnen kopen voor Twenty One Pilots in Ziggodome. €77 pp 1e ring, prima.
Dit is mij niet gelukt en ik moet zeggen dat ik me er behoorlijk aan stoor. Ik heb woensdag in de rij gestaan van de Artist Pre Sale, uitverkocht. Donderdag in de rij voor de Mojo Pre Sale, uitverkocht. Vandaag kom ik op plek 1500 terecht bij de reguliere verkoop, uitverkocht. Alleen die bizarre prijzen van €190,-+ zijn nog beschikbaar. Ik moet zeggen dat ik dat het meest storende vind van alles. 190 euro voor sta plaatsen en de zitplekken zijn verdomme nog duurder.

Om positief af te sluiten;
Ik heb dit jaar nog tickets voor:
- Bruce Springsteen in de Goffert,
- Froukje in de AFAS Live,
- Tino Martin in de Ziggo Dome

En toch had ik 21 Pilots en Foo Fighters (nog geen optie op een concert) er aan toegevoegd...
 
  • Wow
Waarderingen: koekebakker

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Mis grijpen is altijd frustrerend, maar ik zie niet zo hoe dat anders kan. Dit keer hadden anderen mazzel en had jij pech. Volgende keer is het andersom. Ze kunnen de Ziggo Dome moeilijk wat extra oppompen om er nog een wenters in kwijt te kunnen.

Die platinum tickets vind ik een lastige. Mijn eerste gevoel is ook: NEE, opbokken met die bende. Tegelijkertijd staan het feit dat concertkaartjes al jaren ver onder de marktwaarde verkocht worden en het feit dat touren inmiddels de enige manier voor artiesten is om geld te verdienen nogal op gespannen voet met elkaar. Zeker in het licht van stijgende kosten is dat gewoon niet houdbaar. Als “echte fans” eerst de kans krijgen om voor een (te) lage prijs tickets te kopen, en er blijft een klein plukje over voor de hoogste bieder, dan heb ik daar nog wel vrede mee. Dat is dan nog de minst invasieve oplossing voor concertliefhebbers. Liever zo dan die Amerikaanse praktijken waarbij concerten voor veel mensen echt compleet onbetaalbaar zijn geworden, en waarbij je zonder platinum limited edition vip awardsticket een verrekijker mee moet nemen om het podium te zien.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
167
118
Ik pak maar een handvol concerten mee op een jaar. Maar dus wel echt een paar shows voor de boeg waar ik ultiem naar uitkijk:

- the Blaze | 17 april | Afas
- Pulp | 24 mei | Afas
- Elbow | 10 sept | Carré
- Vampire Weekend | 15 dec | Afas

Daarnaast nog een dagje Werchter met m’n 14 jarige (zaterdag) en in oktober waarschijnlijk Stoor (Paradiso) tijdens ADE.

Komt altijd ook nog wel iets om de hoek kijken via Ticketswap dus nog genoeg leuks voor de boeg!
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw en DanielNedelko

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
17+18+19/01/2024 Eurosonic Noorderslag (ESNS) - Groningen ✅
07/02/2024 Maria W Horn / Swans - Vera✅
22/02/2024 Sprints - Vera ✅
26/02/2024 bdrmm - Vera✅
07/03/2024 Johan - De Oosterpoort✅
22/03/2024 Ist Ist - Vera✅
05/04/2023 Kim Wilde - De Oosterpoort✅
30/05/2024 Egyptian Blue- Vera
08-06-2024 Hello Festival
29/06/2024 Bruce Springsteen - Goffertpark
04/07/2024 Rock Werchter - Werchter (combi)
15/07/2024 The War On Drugs - De Oosterpoort
15/08/2024 Pukkelpop (combi)
02/09/2024 Joe Jackson - De Oosterpoort
21/09/2024 Vicefest - De Oosterpoort🆕
28/09/2024 Nick Cave - Ziggo Dome🆕
06/10/2024 Fish - De Oosterpoort
30/10/2024 Nena - De Oosterpoort
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
84
94
Jamila Woods | 25 april 2024 | Melkweg | Amsterdam
Nick Mulvey | 6 mei 2024 | Paradiso | Amsterdam
The Paper Kites (+ Rosie Carney) | 10 mei 2024 | Rotown | Rotterdam
Selah Sue | 26 mei 2024 | Amsterdamse Bostheater | Amstelveen
Ruby Waters | 12 juni 2024 | Paradiso | Amsterdam
James Vincent McMorrow | 19 juni 2024 | Carré | Amsterdam
Tom Odell | 2 juli 2024 | Ziggo Dome | Amsterdam 🆕
Down The Rabbit Hole | 5 t/m 7 juli 2024 | Beuningen
Lowlands | 16 t/m 18 augustus 2024 | Biddinghuizen
Fink | 1 november 2024 | Paradiso | Amsterdam 🆕
Eefje de Visser | 6 november 2024 | Paradiso | Amsterdam

En we zijn ook eindelijk aangekomen in april, dus voor mij de eerste maand dit jaar met een concert! Let the season begin 🎉
Ik krijg zojuist een mailtje van Ticketmaster dat het concert van Jamila Woods is afgelast.. Balen! Bij de mail zat een uitgebreid bericht. Dus zelfs met cancelation fees voor al getekende contracten is het goedkoper om af te lassen, dan om alles door te laten gaan 😢

After much consideration, I’ve decided to cancel this run of UK/Europe shows. I’m so sad to miss seeing your faces and singing with you 💔 also gutted to miss performing alongside the incredible Madame Ghandi.

Thank you to everyone who bought a ticket or who planned to buy — the shows were selling so well & your support means absolutely everything to me.

It would be easier to say “due to unforeseen circumstances,” but a dear friend encouraged me to be more transparent. Many people don’t realize that musicians often tour at a loss — we do it not because it makes money but because we love to connect with people who listen to our music and who show so much love and support for our art. I always understand the music deeper through sharing it live in rooms with you all, that process is such a gift to me.

It’s a huge investment to tour with a band + crew of our size, and I’ve been fortunate to make that investment many times. But the landscape has changed drastically since 2020. Between renting gear, transportation and accommodation costs, even if we sold out every show the financial burden wouldn’t be practical to take on.

I’m eagerly envisioning a future where musicians can unionize, where streaming services pay artists fairly, and where the industry becomes more equitable for artists at all stages of their careers. In the meantime, I’m gonna take a beat to reimagine what a more sustainable way of touring overseas could look like, and also dream on some alternative ways to connect on here and irl.

Thank you so much for your understanding & for being along with me on this journey! More soon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
689
471
13/04: Andromedik Invites in Trix
28/04: Yard Act in Botanique
05/06: Billy Talent in AB
4-7/07: Rock Werchter
09/07: Taylor Swift in Letzigrund Stadion Zürich
18/07: AIR op Gent Jazz
21/09: Moby in Sportpaleis
+16/10: Glass Animals in Vorst Nationaal
30/10: Nick Cave + The Bad Seeds in Sportpaleis
08/11: Eefje De Visser in Koninklijk Circus

Hopelijk is het de derde keer nu eindelijk goede keer met Glass Animals nadat ze in 2017 Rock Werchter en in 2022 Trix gecancelt hebben. 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
Voor de mensen die speciaal voor Steely Dan een ticket hebben gekocht voor de Eagles:

De organisator van het concert van de Eagles heeft contact met ons opgenomen en ons gevraagd de volgende informatie aan u door te geven:

"Wegens onvoorziene omstandigheden kan Steely Dan niet meer optreden bij de concerten van de Eagles in GelreDome Arnhem. Ze worden vervangen door The Doobie Brothers."

We wensen je veel plezier bij het concert van de Eagles.

Dit is wel zuur 🥺.....
 
  • Verdrietig
Waarderingen: spongebobsong

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.571
11.113
Voor de mensen die speciaal voor Steely Dan een ticket hebben gekocht voor de Eagles:

De organisator van het concert van de Eagles heeft contact met ons opgenomen en ons gevraagd de volgende informatie aan u door te geven:

"Wegens onvoorziene omstandigheden kan Steely Dan niet meer optreden bij de concerten van de Eagles in GelreDome Arnhem. Ze worden vervangen door The Doobie Brothers."

We wensen je veel plezier bij het concert van de Eagles.

Dit is wel zuur 🥺.....
Damn. Al moet ik wel zeggen dat The Doobie Brothers toch ook wel nog een aardige vervanger is, maar het is geen Steely Dan... Ligt dat trouwens niet 'gewoon' aan het overlijden van Jim Beard? Daarnaast is Fagan ook nog niet helemaal opgelapt.
 
Laatst bewerkt:

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
Damn. Al moet ik wel zeggen dat The Doobie Brothers toch ook wel nog een aardige vervanger is, maar het is geen Steely Dan... Ligt dat trouwens niet 'gewoon' aan het overlijden van Jim Beard? Daarnaast is Fagan ook nog niet helemaal opgelapt.

In de mail staat verder geen reden genoemd, maar denk dat je gelijk hebt. Hopelijk zien we ze nog een keer terug 🤞.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
324
322
11-5 néomí [Ekko]
7-6 Best Kept Secret
20-6 Millionaire [De Bosuil]
27-6 Live /s Live
8-7 Soccer Mommy [Ekko]
15-8 Lowlands
26-9 Nick Cave & The Bad Seeds [Ziggodome]
13-11 Eefje de Visser [TivoliVredenburg]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken