Er vandaag een erg rustige dag van gemaakt. Eerst lekker gechilled bij Don West, Ethel Cain aanschouwd maar niet ons ding. En helemaal losgegaan bij Genesis Owusu. Was weer net zo onder de indruk als de vorige doorkomst bij BKS. Even nog een Okonomyiaki gegeten en een mooi zitplek voor Gorillaz...