Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2 mailadressen, 0 mails tot nu toe . Wel voor de Britse shows. Misschien worden deze pas om 17u gelost doordat het daar een uur vroeger is en de verkoop van vandaag nog een uurtje doorloopt?
Of maak ik mezelf dingen wijs, tegen beter weten in?
2 mailadressen, 0 mails tot nu toe . Wel voor de Britse shows. Misschien worden deze pas om 17u gelost doordat het daar een uur vroeger is en de verkoop van vandaag nog een uurtje doorloopt?
Of maak ik mezelf dingen wijs, tegen beter weten in?
Was er nog iets van bevestiging nodig qua telefoonnummer of email zodra je de wachtrij in gaat? Kan op een account van iemand anders een poging wagen, maar ik heb natuurlijk geen toegang tot zijn email (wel TM account)
Was er nog iets van bevestiging nodig qua telefoonnummer of email zodra je de wachtrij in gaat? Kan op een account van iemand anders een poging wagen, maar ik heb natuurlijk geen toegang tot zijn email (wel TM account)
Ik heb vandaag geen tweede verificatie gehad maar dit gebeurt natuurlijk weleens bij Ticketmaster. Ik zou zorgen dat die persoon wel standby staat. Als je eenmaal bent ingelogd (kan nu theoretisch al) komt er volgens mij niets meer.
Dit werkt voor iedereen toch prima? Heb je een code dan heb je mazzel, zo niet pech. Beter dat dan een wachtrij met duizenden mensen en een hoop opkopers.