Lowlands 2027

Was in 2005 ?

Das wel even een tijdje terug! Kunnen wel weer :) Dat nieuwe album was niet zoveel
Damn, dat is inderdaad langer geleden dan ik dacht. Meer kan me de hele tent vol verwachting nog goed herinneren. Je voelde het gewoon.
Maar ja, ander publiek toen, hè. Echte muziekliefhebbers nog. (Geintje)

• Leuk
Waarderingen: CVS
Komend jaar wordt mijn 18e en laatste Lowlands (voorlopig). Dus eigenlijk mogen van mij alle LL-hoogtepunten (waarbij ik bepaal of het een hoogtepunt is :)) voorbij komen uit mijn hele Lowlands-leven (toch 3 maanden van mijn leven op Lowlands geweest):

De Jeugd, Prodigy, Opposites, De Staat, N*E*R*D, Editors, White Lies, Foo Fighters (ja ik weet het, kan niet meer), Dave Clarke, Collabs-3000 all nighter, Oscar Mulero, MGMT, M83, Simian Mobile Disco, The Wombats, Arctic Monkeys, Bloody Beetroots, Dizzee Rascal, The Killers, Elbow, The Naked & Famous, Paul Kalkbrenner, Modeselektor, Moderat, Liam Gallagher (of maak er OASIS van), etc, etc, etc.

Ook mag van mij 3FM serious radio weer heel prominent op het festival zijn inclusief de voorpret met je Friends naar Lowlands en dat ze festivalkleedjes uitdelen op het terrein.

En (!) tenslotte dat www.lowlove.nl weer voor 1 jaar in volle glorie wordt hersteld, met filmpjes van Roos & Martin, interviews met Camiel, alles! Nog even zwelgen in nostalgie dit jaar! :)

Laatst bewerkt:
Is er een reden voor waarom je dit je laatste laat zijn? Mooi symbolisch afsluiten met een 18e "verjaardag"?
meerdere redenen, we merken wat 'lowlands-moeheid' in de groep ook al was afgelopen jaar weer een topper qua editie. Maar voornaamste is dat het vanaf 2028 weer naar voren verschuift naar een weekend waarin wij onze kinderen (dan 18 en 16) niet alleen kunnen laten. Ik zeg wel voorlopig omdat ik waarschijnlijk wel een keer met mijn zoon of dochter, of allebei, naar Lowlands ga. Maar dat is natuurlijk een hele(!) andere setting dan hoe ik het tot nu toe gewend ben.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik pleit al een tijdje voor een optreden van Famke Louise met een bass set in de Pit op Draaimolen
Oef, op die Mula B spot.. count me in!

Overigens was haar guest apperance op DTRH vorig jaar (bij de dj set van Froukje en S10) echt heel erg leuk. Het publiek ging helemaal uit zijn plaat. Dat gezegd hebbende zie ik het niet echt op LL gebeuren (al zou het er wel vol staan).

meerdere redenen, we merken wat 'lowlands-moeheid' in de groep ook al was afgelopen jaar weer een topper qua editie. Maar voornaamste is dat het vanaf 2028 weer naar voren verschuift naar een weekend waarin wij onze kinderen (dan 18 en 16) niet alleen kunnen laten. Ik zeg wel voorlopig omdat ik waarschijnlijk wel een keer met mijn zoon of dochter, of allebei, naar Lowlands ga. Maar dat is natuurlijk een hele(!) andere setting dan hoe ik het tot nu toe gewend ben.
Dit is exact mijn gedachten gang van vier jaar geleden. Sindsdien gewoon blijven gaan omdat; de eerst volgende keer met mn oudste dochter was, de volgende helemaal alleen (aanrader) en vervolgens weer met vrienden die al 12 jaar niet geweest waren!
Kortom ik zie in 27,28 en 29 wel weer ;-)

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: CVS en LLoww
Heb daar ook last van. Paar jaar geleden om de programering en het feestpubliek . Maar als het weer zover is begint het altijd weer te jeuken en ben ik blij dat ik toch weer geweest ben. Hopelijk zet de trend van afgelopen jaar weer meer door.
Op naar editie nr 24 🤘

• Leuk
Waarderingen: XaviLL en BeWario
Heb daar ook last van. Paar jaar geleden om de programering en het feestpubliek . Maar als het weer zover is begint het altijd weer te jeuken en ben ik blij dat ik toch weer geweest ben. Hopelijk zet de trend van afgelopen jaar weer meer door.
Op naar editie nr 24 🤘
Dit is exact mijn gedachten gang van vier jaar geleden. Sindsdien gewoon blijven gaan omdat; de eerst volgende keer met mn oudste dochter was, de volgende helemaal alleen (aanrader) en vervolgens weer met vrienden die al 12 jaar niet geweest waren!
Kortom ik zie in 27,28 en 29 wel weer ;-)
Jullie hebben helemaal gelijk, en het voelt ook nog steeds niet als een genomen besluit. De groep dunt alleen wel echt uit, en mijn vrouw die ook altijd met plezier meegaat is er klaar ook klaar mee.
Uiteindelijk geldt nog steeds you never know, maar vanwege het punt met de kids gaat er sws een streep door 2028. Maar wie weet weer in de jaren erna.
Sowieso ben je Lowlander voor het leven, daar verandert niets aan. 🙏 💕

Jullie hebben helemaal gelijk, en het voelt ook nog steeds niet als een genomen besluit. De groep dunt alleen wel echt uit, en mijn vrouw die ook altijd met plezier meegaat is er klaar ook klaar mee.
Uiteindelijk geldt nog steeds you never know, maar vanwege het punt met de kids gaat er sws een streep door 2028. Maar wie weet weer in de jaren erna.
Sowieso ben je Lowlander voor het leven, daar verandert niets aan. 🙏 💕
Je bent altijd welkom om bij de Solowlands groep aan te sluiten. Dit jaar voor t eerst daarbij gestaan en t was vet gezellig!

Laatst bewerkt:
Je bent altijd welkom om bij de Solowlands groep aan te sluiten. Dit jaar voor t eerst daarbij gestaan en t was vet gezellig!
Als mijn vriendengroep ooit zo uitdunt dat ik in mijn eentje overblijf dan lijkt het me ook echt super om hierbij aan te sluiten.
Aantal mensen bij de Festileaks meeting gesproken die ook bij de Solowlands groep zaten en ze waren allemaal enthousiast

• Cool
Waarderingen: StevieU2
Als mijn vriendengroep ooit zo uitdunt dat ik in mijn eentje overblijf dan lijkt het me ook echt super om hierbij aan te sluiten.
Aantal mensen bij de Festileaks meeting gesproken die ook bij de Solowlands groep zaten en ze waren allemaal enthousiast
Ja mijn vriendengroep was uiteindelijk weer met 3 maar van oorspronkelijk een groep van 9 en een andere groep van 12 was dat toch een lage score haha.

Users who are viewing this thread