Best Kept Secret 2027

Ik zou hem geen slechte headliner vinden voor BKS. Vind hem wel meer passend als TWO-headliner, maar ONE zou imo ook wel kunnen. In ieder geval als sub. Hij staat komende maand 2x in Ronda en daar had gezien de vraag prima nog een 3e (of 4e) bij gekund.
Ooit gezien op pukkelpop in hun grote tent, werkt perfect op een festival. Ook wel echt een act die misschien de wow factor mist voor veel mensen als boeking maar live altijd erg goed is. Eigenlijk een perfect 2 headliner in mijn ogen.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Hij was ooit wel in AFAS Live geboekt en dat is toen verplaatst naar Tivoli Vredenburg. Dus dat betekent voor mij dat hij niet populair genoeg is voor een zaal met grootte AFAS Live.

Vind verder wel dat hij qua optreden en sound geschikt is als headliner voor BKS, maar gewoon niet populair genoeg, lijkt me dus.

Laatst bewerkt:
Hij was ooit wel in AFAS Live geboekt en dat is toen verplaatst naar Tivoli Vredenburg. Dus dat betekent voor mij dat hij niet populair genoeg is voor een zaal met grootte AFAS Live.

Vind verder wel hij qua optreden en sound geschikt is als headliner voor BKS, maar gewoon niet populair genoeg, lijkt me dus.
Toch weer 2x Ronda uitverkocht na die sterke plaat. Denk echt prima headliner als de grote namen niet beschikbaar zijn. Zelfde voor Big Thief.

Vind verder wel dat hij qua optreden en sound geschikt is als headliner voor BKS, maar gewoon niet populair genoeg, lijkt me dus.
Ah dat ie in 2019 naar Tivoli is verplaatst wist ik niet

Users who are viewing this thread