Oasis

Benieuwd naar de prijzen. Oasis is zo'n band waar ik geen enorme fan van ben, maar eventueel wel nog eens zou willen meepikken. België zal 'm -wederom- wel niet worden veronderstel ik.
Ik verwacht dat de duurste kaarten tussen de 175-200 komen te liggen.

Ik heb ze vorig jaar in Edinburgh gezien. Dat vind ik genoeg. Was een top-concert maar ben geen onwijze fan dus voor eenmalig goed genoeg. Een volgende show (zeker buiten VK) kan alleen maar tegenvallen.

• Leuk
Waarderingen: gesp
Als het schema klopt is er nog ruimte voor 1 extra datum in Amsterdam of Barcelona. Hopelijk wordt dat Amsterdam.

Als het schema klopt is er nog ruimte voor 1 extra datum in Amsterdam of Barcelona. Hopelijk wordt dat Amsterdam.
Het lijkt erop dat de extra shows al op dat lijstje staan, aangezien de poster in Parijs alleen 23+24 juli vermeldt.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Verwacht minimaal 175 euro voor de goedkoopste tickets.

Vorige week de documentaire gekeken. Veel muziek en beelden van concerten en repetities. Die opkomst hand in hand blijft toch kippenvel en bracht me terug naar vorig jaar. En met de docu nogmaals duidelijk dat de band voor veel mensen heel veel betekent.

Had graag meer diepgang in de interviews en meer over de aanloop naar de reünie willen zien.

Dat mag ik toch hopen van niet.
De prijzen vorig jaar waren 150+ pond voor staanplaatsen. Dat vertaalt naar minstens 175 euro.

Ik zei goedkoopste maar bedoelde meest gangbare. De zitplaatsen achterin de arena zullen wellicht wat minder duur zijn.

ik vermoed dat het niet mals gaat worden
dus we gaan gewoon 1 van de nachten in parijs of amsterdam proberen scoren en het daar bij laten

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Prijzen:

"Tickets voor zitplaatsen kosten € 84,15, € 151,47, € 168,30, € 201,96 en € 252,45 inclusief kosten. Tickets voor staanplaatsen kosten € 201,96 en € 252,45 inclusief servicekosten.
Toegankelijke tickets zijn verkrijgbaar voor € 134,64 inclusief servicekosten.
Hotelarrangementen zijn verkrijgbaar voor € 495 inclusief servicekosten per persoon en worden per twee personen verkocht.
VIP-pakketten zijn verkrijgbaar voor € 400, € 450 en € 600 inclusief servicekosten."

• Wow
  • Haha
Waarderingen: elo, JP5 en swissepfan

Users who are viewing this thread