Lowlands 2026

In het kader van alle OG's die weer gaan baal ik dit jaar als relatieve lowlands noobie sinds 2022 echt ontzettend dat ik niet kan. Wat mij betreft de ziekste lineup die ze in mijn tijd hebben gehad. Veel plezier allen :)))

• Metal!
Waarderingen: Borix
Haha de gemiddelde leeftijd is straks 51 lijkt het wel. Mag mijn rollator eigenlijk het terrein wel op?
Ik denk dat velen niet eens meer de moeite namen toen LL binnen een paar minuten uitverkocht om een ticket proberen te kopen. Nu voelt het dat de echte liefhebbers weer terugkomen en ik hoop dit ook op het terrein terug te voelen.
En natuurlijk mag jouw rollator mee, oh nee, voor jou regelen we gewoon een rijdende bank!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: minicooper7 en fugazi
Ik denk dat velen niet eens meer de moeite namen toen LL binnen een paar minuten uitverkocht om een ticket proberen te kopen. Nu voelt het dat de echte liefhebbers weer terugkomen en ik hoop dit ook op het terrein terug te voelen.
En natuurlijk mag jouw rollator mee, oh nee, voor jou regelen we gewoon een rijdende bank!

Sowieso, en voor veel van ons oudere millenials / Gen-X'er is het budget ook wat ruimer natuurlijk. ik vind het ook allemaal tietjes-duur maar ik kan het makkelijker ophoesten dan een student van 22 natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Herinner me net dat we serieus een keer een kleine leren bank mee hadden genomen. Steekwagen verloor alleen een wiel dus zijn we gestrand ergens voor de ingang. We zijn toen gaan drinken tijdens het wachten tot de deuren open gingen. Uiteindelijk zo veel gedronken dat we niet eens meer door hadden dat de deuren allang open waren. Er bleef maar en rij staan dus dachten alles is nog dicht maarja er gaan mensen naar binnen EN er komen meer mensen bij in de rij. Stelletje bezopen dumbasses waren we toen zeg. :ROFLMAO:

En inderdaad wij kunnen dit nog wel betalen en wil mijn kids de gelegenheid geven om het ook eens mee te maken (na al die verhalen van mij). Geen echte vakantie dit jaar maar wel naar LL. Volgend jaar mogen ze zelf betalen als ze nog en keer willen.

Herinner me net dat we serieus een keer een kleine leren bank mee hadden genomen. Steekwagen verloor alleen een wiel dus zijn we gestrand ergens voor de ingang. We zijn toen gaan drinken tijdens het wachten tot de deuren open gingen. Uiteindelijk zo veel gedronken dat we niet eens meer door hadden dat de deuren allang open waren. Er bleef maar en rij staan dus dachten alles is nog dicht maarja er gaan mensen naar binnen EN er komen meer mensen bij in de rij. Stelletje bezopen dumbasses waren we toen zeg. :ROFLMAO:

En inderdaad wij kunnen dit nog wel betalen en wil mijn kids de gelegenheid geven om het ook eens mee te maken (na al die verhalen van mij). Geen echte vakantie dit jaar maar wel naar LL. Volgend jaar mogen ze zelf betalen als ze nog en keer willen.

Wel vet dat je met de kinderen gaat. Kijken zij er ook naar uit of heb je ze toch als pa moeten overtuigen? Aan de andere kant als pa betaalt, dan ga ik zelfs nu nog met mijn 81 jarige PVV stemmende homofobe vader naar Lowlands.

Wel vet dat je met de kinderen gaat. Kijken zij er ook naar uit of heb je ze toch als pa moeten overtuigen? Aan de andere kant als pa betaalt, dan ga ik zelfs nu nog met mijn 81 jarige PVV stemmende homofobe vader naar Lowlands.
Weet niet eens meer precies hoe het gegaan is maar had altijd al een droom om met de hele familie naar Lowlands te gaan. Dit festival heeft mij heel veel fijne momenten en herinneringen gegeven dus is mij dierbaar. Maar wel een beetje duur tegenwoordig dus nooit echt overwogen totdat Tyler the creator kwam (mijn 15 jarige is groot fan) en toen zei mijn vrouw opeens waarom we niet gewoon gingen en toen hadden we opeens 20 minuten nadat de voorverkoop begon 1500 euro minder op de bankrekening staan. :ROFLMAO:
We waren een beetje erg spontaan want we ontdekte later dat die zelfde 15 jarige vrijdag de 21st gewoon school heeft. Laatste dag van de eerste week school dus goed begin. Gewoon maar ff ziek melden dus. 🫣

• Leuk
  • On fire
  • Geweldig
Waarderingen: daily, piep en fugazi
Als ik ff snel terugreken. Schat ik dat we al die jaren over de 25.000 hebben uitgegeven. Want we gaan ook nog eens met zijn tweetjes.🫣
Maar dat zal wel niet meewegen.šŸ˜‰
Op naar weer een mooie editie.🤘
Ach boeie dat geld, zolang je maar een mooi leven leidt. Wij hebben het afgelopen jaar bijna 3x zoveel uitgegeven (aan onze reis), yoooolooooo 🤪

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Overigens zelf maar 1 keer op Lowlands geweest omdat we kaarten wonnen met "met je wens naar Lowlands" via 3fm. Prachtig weekend gehad, 2011 zo uit mijn hoofd.

Zou er graag nog eens heen gaan voor de totaal beleving en denk dat mijn vriendin alle randzaken ook geweldig zou vinden, maar op het gebied van muziek staat er toch vaak wat te weinig waar zij echt warm voor loopt

Overigens zelf maar 1 keer op Lowlands geweest omdat we kaarten wonnen met "met je wens naar Lowlands" via 3fm. Prachtig weekend gehad, 2011 zo uit mijn hoofd.

Zou er graag nog eens heen gaan voor de totaal beleving en denk dat mijn vriendin alle randzaken ook geweldig zou vinden, maar op het gebied van muziek staat er toch vaak wat te weinig waar zij echt warm voor loopt
Ga gewoon! Er zijn zat leuke mensen 😜

& het Bol en de Coke Stage programma, weet even niet of daar echt een post voor komt.
Avond van m’n leven gehad vorig jaar in de bol op zaterdag met de scene.

Vraagje: Die LL-plattegrond is ook wel met een korrel zout genomen toch? Camping 4 staat bijna naast 5/6, maar in mijn beleving zijn die laatste campings toch veel verder?

• Haha
Waarderingen: Frietandel

Vraagje: Die LL-plattegrond is ook wel met een korrel zout genomen toch? Camping 4 staat bijna naast 5/6, maar in mijn beleving zijn die laatste campings toch veel verder?
Ja er zit letterlijk een provinciale weg tussen! 5 en 6 zijn echt een stuk verder.

1000101300.jpg
6 zit linksonderin

Users who are viewing this thread