Pukkelpop 2026

Denk gewoon woensdag 11:00 zoals elke eerdere aankondiging.
Ik zeg niet dat het niet kan maar Het hoeft niet per se woensdag 11u te zijn want vorig jaar was het op een vrijdag (1 augustus), in 2024 was het op een maandag (29 juli), 2023 was het een donderdag (20 juli) en voor 2022 was het een vrijdag (29 juli) wat ik wil zeggen is als we kijken naar de jaren na corona dat het geen enkele keer een woensdag was maar zeg nooit nooit het kan maar ik acht de kans klein. nog eventjes geduld en we weten het.

Laatst bewerkt:
  • Pray
Waarderingen: timv
Lijkt me niet, totaal geen 'match' met het PKP-publiek. Vorig jaar stond amper volk voor groepen als Idles, Vampire Weekend ... en dan is dEUS nog een heel stuk ouder. En zelfs tijdens Bazart (Exit) kon je vorig jaar makkelijk binnen en buiten wandelen.
Niet alles moet super stacked zitten, en liefst ook zo weinig mogelijk optredens. Er is een hoop volk dat graag naar Deus en consoorten gaat kijken, en als je dit soort namen laat vallen is er nog weinig reden voor een groot deel mensen om donderdag al af te zakken. Pukkelpop is voorlopig nog altijd een mooie mengeling van alternatief en mainsteam, jong en oud. Laat ze dat vooral behouden.

Volgens mij heb ik sinds Pukkelpop 2025 'A Solitary reign' van the Atomic Orchestra en Amenra al meer dan 100 keer gehoord. Ben benieuwd welke artiesten er dit jaar komen. Hoop wel weer een metal/rockartiest zoals in het eerste jaar Brutus en vorig jaar dan Amenra. Maar wie?

Volgens mij heb ik sinds Pukkelpop 2025 'A Solitary reign' van the Atomic Orchestra en Amenra al meer dan 100 keer gehoord. Ben benieuwd welke artiesten er dit jaar komen. Hoop wel weer een metal/rockartiest zoals in het eerste jaar Brutus en vorig jaar dan Amenra. Maar wie?

Ander genre maar zou me verwonderen mocht Pommelien er niet langskomen.

Wat mij wel opvalt en wat ik zeer goed maar raar tegelijk vindt is dat ze dit jaar lang wachten met de hekken rond het festivalterrein te plaatsen nu mij hoor je niet klagen zo kan ik beter foto’s maken maar als je wilt kun je op dit moment gewoon nog het hele terrein op nu fietsers en voetgangers die passeren hebben gelukkig het respect om dat niet te doen waaronder mezelf. dat is toch het eerste wat je doet van zodra de hekken geleverd worden het terrein ermee afzetten, dat zou ik toch doen.

Wat mij wel opvalt en wat ik zeer goed maar raar tegelijk vindt is dat ze dit jaar lang wachten met de hekken rond het festivalterrein te plaatsen nu mij hoor je niet klagen zo kan ik beter foto’s maken maar als je wilt kun je op dit moment gewoon nog het hele terrein op nu fietsers en voetgangers die passeren hebben gelukkig het respect om dat niet te doen waaronder mezelf. dat is toch het eerste wat je doet van zodra de hekken geleverd worden het terrein ermee afzetten, dat zou ik toch doen.
Ze gunnen je gewoon je reportage hier op het forum!

Never forget de onlyfence foto's!

• Haha
Waarderingen: pigital
Channel Zero?

• Leuk
Waarderingen: Chiel

Users who are viewing this thread