Lowlands 2026

ROYAL F'N BLOOD!!
Dát is een exclusieve show, hebben een paar kleine shows aangekondigd in UK en één in Frankrijk, had dit in mijn stoutste dromen niet durven dromen!
Zou het zijn vanwege de legacy? Wie was er bij in 2014, ronde tent ergens midden op het terrein. Toen nog nieuw en fris, keiharde plensbui net voor de show maar los dat het ging.... zin in en voor mij bovenaan de lijst!

• Leuk
Waarderingen: RobbieV en freezeroz
Mooi gevonden! eerste blik erop zie ik nog niet echt (voor mij) vervelende clashes
Vrijdag overlap - Gurriers - President - Parcels.

Tyler Ballgame en Chloe Qisha wel echt een vervelende clash, maar de laatste wel vorig jaar al gezien, dus wordt denk ik de eerste.

Voor mij eigenlijk geen clashes, in ieder geval niet iets waar ik wakker van zal liggen. Soms beetje overlap, zoals bij Wunderhorse en Maribou State. Snachts wel wat dingen tegelijk, maar dat is toch altijd kijken waar we zin in hebben en waar we nog een plekje kunnen vinden! Al met al, best tevreden!

Leuk lekker puzzelen!!
op het eerste gezicht een veel te drukke zaterdagavond. denk dat ik voor sombr en Royal blood ga en Eefje dit keer oversla
Ook de zondagmiddag laat heeft wat vervelende clashes

Users who are viewing this thread