Rock Werchter 2026

Ik ben best veel bij het Nest geweest en heb via de linkerkant bij geen enkel optreden moeite gehad om in het middenstuk te komen.
Staat genoteerd voor vorig jaar.
2 pogingen over links gedaan, maar toen stond het daar ook vol, maar wellicht dat je beter kon doorlopen want daar was geen bar volgens mij.

Staat genoteerd voor vorig jaar.
2 pogingen over links gedaan, maar toen stond het daar ook vol, maar wellicht dat je beter kon doorlopen want daar was geen bar volgens mij.
Mwah daar kon het ook echt wel goed vollopen.

Ik vind het gewoon niet normaal als je bij ieder optreden op het kleinste podium op elk lullige tijdstip overal rekening mee moet houden wil je wat kunnen zien. Gewoon meer ruimte. Dat is wat je nodig hebt. Capaciteit is echt zeer minimaal voor zo een groot festival.

Mwah daar kon het ook echt wel goed vollopen.

Ik vind het gewoon niet normaal als je bij ieder optreden op het kleinste podium op elk lullige tijdstip overal rekening mee moet houden wil je wat kunnen zien. Gewoon meer ruimte. Dat is wat je nodig hebt. Capaciteit is echt zeer minimaal voor zo een groot festival.
Mee eens.
De eerste jaren dat ik ging.. dat was 2015-2016 liepen we een beetje willekeurig rond.
Hoe druk het ook was, je kon altijd nog wel naar binnen.
Op een gegeven moment werd het echt te druk en werken locaties afgesloten.
Sindsdien ben ik meer gaan inluisteren en plannen.
Haalt wel een beetje het spontane eraf, maar het is nu gewoon nodig om acts te zien.

Toevallige pareltjes kom je zo minder tegen.
Ik kan me nog wel onverwachte momenten herinneren van de eerste jaren herinnerne:
- Patti Smith (had ik overigens kunnen weten). Echt na concert 10-15 minuten niet gesproken. Iedereen liep muisstil naar buiten zo indrukwekkend
- Guterdammerung.... echt iets bijzonders. Rock/Metal live band/film ervaring
- Oh Wonder.... juist heel klein en mooi
- Steven Wilson. Live helemaal ingepakt

Had ook nadelen, want als ik terug kijk op de affisches zie ik ook heel veel bands die ik graag had willen zien, maar totaal had gemist.

• Leuk
Waarderingen: Raoul

Users who are viewing this thread