Festival Hitte Topic

Stel dat een festival als spoorpark Live Tilburg zijn festival op vrijdag en zaterdag aflast (wat nu gebeurd is) wegens code rood, dienen de acts als S10, OATW, Clouseau en Anouk volledig uitbetaald worden of enkel maar gedeeltelijk?Is wel een financiele strop als je alle kosten moet dragen die bij het festival horen maar geen inkomsten kan boeken wegens het weer.
 
Stel dat een festival als spoorpark Live Tilburg zijn festival op vrijdag en zaterdag aflast (wat nu gebeurd is) wegens code rood, dienen de acts als S10, OATW, Clouseau en Anouk volledig uitbetaald worden of enkel maar gedeeltelijk?Is wel een financiele strop als je alle kosten moet dragen die bij het festival horen maar geen inkomsten kan boeken wegens het weer.
Dat staat allemaal contractueel vast. Er kan in het contract staan dat bij (noodzakelijke) afgelasting in overleg met veiligheidsdiensten een deel uitbetaald hoeft te worden. Vanwege de formele code rood kan het festival wel een beroep doen op verzekeringen (en eventuele noodfondsen). Uiteindelijk zullen ze altijd verlies draaien, omdat het onmogelijk is om alle gemaakte kosten af te dekken en er amper inkomsten zijn. Tickets zullen ook terugbetaald moeten worden, verwacht ik.
 

Couleur Café sluit vandaag de deuren​


Op verzoek van de autoriteiten zijn we genoodzaakt deze festivaldag te beëindigen vanwege weersomstandigheden.

We verzoeken iedereen rustig om 20u00 het festivalterrein te verlaten. Onze kampeerders kunnen vanaf 20u terecht in Paleis 3 en 8, op de Keizerin Charlottelaan. Onze staff zal de weg tonen. Tegen 21u moet iedereen het kampeerterrein verlaten hebben. De kampeerders mogen hun spullen eerst ophalen op de camping.

De Kiss and Ride zone is verplaatst. Mensen die opgehaald willen worden kunnen terecht op de Houba Destrooperlaan (zie plan).

Morgen gaat het festival door zoals gepland. Meer informatie volgt. Wij vragen iedereen even geduld te hebben in deze onvoorziene omstandigheden.

Tot morgen!
 
  • Sad
Waarderingen: Joe

Couleur Café sluit vandaag de deuren​


Op verzoek van de autoriteiten zijn we genoodzaakt deze festivaldag te beëindigen vanwege weersomstandigheden.

We verzoeken iedereen rustig om 20u00 het festivalterrein te verlaten. Onze kampeerders kunnen vanaf 20u terecht in Paleis 3 en 8, op de Keizerin Charlottelaan. Onze staff zal de weg tonen. Tegen 21u moet iedereen het kampeerterrein verlaten hebben. De kampeerders mogen hun spullen eerst ophalen op de camping.

De Kiss and Ride zone is verplaatst. Mensen die opgehaald willen worden kunnen terecht op de Houba Destrooperlaan (zie plan).

Morgen gaat het festival door zoals gepland. Meer informatie volgt. Wij vragen iedereen even geduld te hebben in deze onvoorziene omstandigheden.

Tot morgen!
Dit lijkt mij te vroeg, de hemel is nog blauw ten noorden van Brussel, Paradise City ligt in een bos enkele kilometers verder en daar beuken ze rustig voort.
 

Users who are viewing this thread