Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op Inferno hebben ze spek & ei + 3 sneden brood voor 2,4 skullies en dat is een deftige portie. Als ik naar die prijs op Boneyard kijk, moet dat ofwel een heel grote portie zijn ofwel een gouden sandwich.
Heb geen antwoord op je vraag maar wel even een tip, tegenover de ingang van de inferno (niet zo ver lopen van boneyard) zit een tentje die bekertjes fruit (oa. watermeloen) verkoopt. Weet de prijs niet meer uit mijn hoofd maar was niet al te duur.
Wij halen die iedere ochtend, ideaal om wat vitamines binnen te krijgen voor al het bier en fastfood op het festival
Zocht op 'Parking Rood' en 1 adres was in centrum Retie en de ander naast Inferno. Dat zou dan P9 zijn volgens die plattegronden hier. Maar P1 en dergelijke lijkt mij meer voor de hand liggend.
Heb geen antwoord op je vraag maar wel even een tip, tegenover de ingang van de inferno (niet zo ver lopen van boneyard) zit een tentje die bekertjes fruit (oa. watermeloen) verkoopt. Weet de prijs niet meer uit mijn hoofd maar was niet al te duur.
Wij halen die iedere ochtend, ideaal om wat vitamines binnen te krijgen voor al het bier en fastfood op het festival
Eerlijk is eerlijk buiten de camping tegenover de inferno krijg je meer waar en kwaliteit voor je geld.
Ik ben een luie boneyard kampeerder en na een krentenbolleke en wat knaks(bij de eigen tent). Schuif ik meestal nog een baguette kaas en hesp(boneyard kantine) naar binnen.
Dan heb in gevoel dat ik wel weer tegen kan.
Wat betreft ei en spek ben ik er niet zo kapot van. Het moet of nog gemaakt worden of het ligt al te lang. Er is eigenlijk altijd wat en de portie is niet heel groot.
Als je toch iets vullends wil eten bij je eigen tentje zonder veel te moeten slepen: witte bolletjes, blikjes tonijn en sambasaus ik doe twee bolletjes per dag, daar verdeel ik 1 blikje tonijn over en dan die sambasaus eroverheen. Je moet van tonijn houden, maar dan is dit echt een enorme aanrader. Het vult enorm en die blikjes zijn natuurlijk maar klein/licht. Daarnaast natuurlijk ook altijd een bolletje knaks, dat hoort er gewoon bij
Als je toch iets vullends wil eten bij je eigen tentje zonder veel te moeten slepen: witte bolletjes, blikjes tonijn en sambasaus ik doe twee bolletjes per dag, daar verdeel ik 1 blikje tonijn over en dan die sambasaus eroverheen. Je moet van tonijn houden, maar dan is dit echt een enorme aanrader. Het vult enorm en die blikjes zijn natuurlijk maar klein/licht. Daarnaast natuurlijk ook altijd een bolletje knaks, dat hoort er gewoon bij
Wel alleen ontbijt hoor, daarna nog een proteïnereep onderweg naar het terrein en dan is het tijd om met skullies te gaan strooien bij de food court de rest van de dag
Ik geraak er maar niet uit, uit Foreigner/Kanonenfieber! Foreigner is waarschijnlijk een once in a life time kans om ze te zien, maar beng geen mega fan. Wil vooral dat ene nummer op het einde meemaken. Maar dat stuk juist overlapt met Kanonenfieber, die ik in de marquee graag een volledig optreden wil meemaken. Kanonenfieber ook nog nooit gezien, maar daar krijg ik nog wel eens de kans toe
Edit: ik zie dat mijn g niet was doorgekomen en er dus stond EEN megafan ipv geen megafan. @jonasvh
Wel alleen ontbijt hoor, daarna nog een proteïnereep onderweg naar het terrein en dan is het tijd om met skullies te gaan strooien bij de food court de rest van de dag