Nee, ik dacht eigenlijk precies het tegenovergestelde! Ervan uitgaande dat de informatie op setlist.fm compleet is.
Om te beginnen is dit een ontzettend korte set: slechts 14 nummers in 90 minuten?? Ter vergelijking: op Coachella speelde hij 13 nummers in een korte verrassingsset. In Krakau speelde hij 21 nummers in een set van 100 minuten. Dus slechts 14 nummers spelen is absurd. Ik ga er dan ook vanuit dat de informatie onvolledig is, of dat de NorthSide-slot erg kort was.
Daarnaast is No Name een van de beste rockalbums van de afgelopen jaren, en het terugbrengen tot slechts één nummer is eigenlijk misdadig. Ook het niet spelen van zijn nieuwste singles, met name G.O.D. And the Broken Rib, is teleurstellend. Zoals gezegd hoop ik dat deze setlist slechts een gedeeltelijke weergave is, want hij is niet alleen kort, maar lijkt ook nauwelijks iets van zijn recente en uitstekende werk te bevatten.
Ik hoop dat White ons wat meer krediet geeft en nummers uit alle periodes van zijn carrière speelt, in plaats van er weer zo'n White Stripes-meezingfeest van te maken met liedjes die we al jarenlang keer op keer horen.
Overigens ben ik wel erg blij dat Black Bat Licorice weer in de sets zit — hopelijk krijgen wij die ook te horen!