Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Helemaal mee eens, Wies is ook weer 1 van de artiesten die je op de gratis Zomerparkfeesten in Venlo kan zien in augustus...
Net als Ao, Grote Geelstaart, Jungle by Night, Lucky Done Gone, Sef, Sophie Straat, Sylvie Kreusch en Kaat van Stralen met een gewone set.... vind het best wel wat overlap.
Maakt het mij wel makkelijker qua clashes
(In Venlo trouwens ook Spinvis met Saartje)
Iedere keer dat ik de weerapps check wordt de voorspelling kouder en natter.. moeten we dat met een korreltje zout nemen of alvast een poncho in gaan slaan?
Hmm ik vrees in ieder geval minder korreltjes zout dan de voorspellingen van een paar dagen geleden. Wat er nu staat vind ik nog net oke, maar het moet niet nog kouder/natter worden.
Tja yin yin was de vervanger op de Mainstage 1615. Dit is de Two om 1200 dan vindt ik Wies nog netjes een week van te voren. De andere vervanger was Syvlie Kreush ook op de main in de middag.
Hmm ik vrees in ieder geval minder korreltjes zout dan de voorspellingen van een paar dagen geleden. Wat er nu staat vind ik nog net oke, maar het moet niet nog kouder/natter worden.
Ja het wisselt bijna elke dag wel. Als het droog blijft ben ik eigenlijk al tevreden. 16 graden zou wat fris zijn, maar daar kan ook wel op gekleed worden.
Vind het tegenvallen op basis van de app. Lijkt ieder jaar minder te worden. Karma Kebab en Cas & Kas waren voor mij vorig jaar toppers, en staan er nog steeds. Ook altijd wel een lekkere curry te vinden bij Bollyfoods. Benieuwd naar It's A Wrap.
Oef. Dat is wel echt jammer. Anna heeft ook wel echt een prachtige lichtshow (in januari gezien in Paradiso). Ik had stiekum gehoopt op iets soortgelijks. Had Amenra daar maar weer neergezet
Helaas geen dEUS als vervanger. Daar ben ik namelijk altijd heel blij mee. En alle belgen ook denk ik. Interessant is dat de Casbah verplaatst is. Wil ik op basis van de playlist altijd heen, maar in de praktijk niet omdat ik geen haring in een ton wil zijn. Wordt het nu een beetje een klein podium à la de Slope?