Festileaks Draft XX: De Presentaties!

Nu LiveAid, en dan in september mijn idee doen?

Ik heb nu wel tijd en goesting, maar moet nog overtuigd worden van het idee LiveAid, ben benieuwd naar de regelset

Je verzint of kiest je eigen (wereld)probleem en maakt een ééndaags festival met één podium vol met wereldsterren (kleine namen mogen ook). Maar als jij je podium vol plempt met alleen maar headliners dan is daar bij deze draft niemand die er moeilijk over mag doen. U2 als opener? Akkoord. Taylor Swift net voor het avondeten? Prima!

Gewoon even niet hoeven nadenken over of het realistisch is!

Nu LiveAid, en dan in september mijn idee doen?
Nu? Of in augustus?

Ik ging uit van na Rock Werchter, maar als er veel mensen komende week willen beginnen met een minidraft van pakweg 10 rondes, wat mij betreft ook prima.

• Geweldig
Waarderingen: AngieH
Je verzint of kiest je eigen (wereld)probleem en maakt een ééndaags festival met één podium vol met wereldsterren (kleine namen mogen ook). Maar als jij je podium vol plempt met alleen maar headliners dan is daar bij deze draft niemand die er moeilijk over mag doen. U2 als opener? Akkoord. Taylor Swift net voor het avondeten? Prima!

Gewoon even niet hoeven nadenken over of het realistisch is!
Goh, not my cup of tea. Maar zal wel tickets aanschaffen en het volgen, sowieso :)

Users who are viewing this thread