Sabaton: ik heb geprobeerd het te luisteren/leuk te vinden, maar het pakt me totaal niet. Live (met de nodige pilsjes achter de kiezen) zal het wellicht meer aanslaan en aangezien er niks tegenover staat het laatste uur, ga ik dan toch maar even kijken. Sowieso wordt het eerst Mastodon en/of Plot In You.
Electric Callboy: dit wordt een hit or miss denk ik. Ben wel erg nieuwsgierig en met mijn voorliefde voor zowel metalcore als voor de hardere stijlen, waar ze ook elementen van gebruiken (al is het dan niet het type waar ik van hou), zijn de juiste ingrediënten aanwezig. Aan de andere kant kan ik ook niet meer dan 3 nummers achter elkaar luisteren voor ik er alweer genoeg van heb.
Black Label Society: ontdekt bij het inluisteren en vind het wel tof. Dacht in eerste instantie wel even een reïncarnatie van Ozzy te horen

Jammer van de clash met Periphery, wordt een momentopname.
Extreme: paar leuke nummers, niet meer dan dat.
Def Leppard: zie Extreme
Europe: zie Extreme en Def Leppard
Alice Cooper: die schaar ik wel ietsje hoger in dan de 3 bovengenoemde bands. Wil ik opzich wel zien, maar Lagwagon is ook nog een optie.
Foreigner: die vind ik van alle "rollator bands" op deze line up de tofste muziek hebben, dus normaliter zou ik wel gaan kijken. Daarentegen ook weer een clash met Set It Off, wat behoorlijk in mijn straatje valt. Ook dit wordt weer een momentopname.
Evergrey: ja dit is wel een hele vette ontdekking. Wil ik graag zien!
Life of Agony: zegt me niet zo veel, een dezer dagen eens opzoeken
Battle Beast: Meh