Pinkpop 2026

1000069540.jpg

Kwam bij suggesties op instagram de directrice tirza creusen tegen. Aangezien k wel wil weten wanneer de plattegrond online komt dacht ik, dichter bij de bron dan dit vragen kan niet. Beginnen met een (gemeende) pluim, wie weet =)

Bekijk bijlage 20496

Kwam bij suggesties op instagram de directrice tirza creusen tegen. Aangezien k wel wil weten wanneer de plattegrond online komt dacht ik, dichter bij de bron dan dit vragen kan niet. Beginnen met een (gemeende) pluim, wie weet =)
Maar zou je denken, dat ze daar op zou gaan reageren? Op de vraag bedoel ik dan.

Om eerlijk te zijn zou een update over de consumptie prijs, meer gewenst zijn dan de plattegrond om eerlijk te zijn.

In ieder geval is nu Träcksäck een soort van bevestigd (zat er natuurlijk al aan te komen), maar dat zal dus officieel dinsdag worden.

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
Eens, al denk ik dat het er meer in zit om toch ook een beetje dat regionale iets meer uit te stralen dan voorheen is gedaan.
Dat is vast de gedachte erachter, maar als groot popfestival moet je dat denk ik op andere manieren doen. Heb je dadelijk Beppie Kraft op de planken staan, ik ben bang dat ze daar meer volk in negatieve zin mee verbazen dan andersom haha.

Ik weet nog niet wat ik van de boeking vindt, maar moet wel zeggen dat Pinkpop stappen heeft gezet qua promotie en teasers. Doen ze goed dit jaar

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Dat is vast de gedachte erachter, maar als groot popfestival moet je dat denk ik op andere manieren doen. Heb je dadelijk Beppie Kraft op de planken staan, ik ben bang dat ze daar meer volk in negatieve zin mee verbazen dan andersom haha.
Vind de gedachte ook niet zo raar.. zwarte cross zet ook een orgel Joke neer, maar daar is het publiek ook naar.
Voor Pinkpop is dat anders, Rowen Heze, Dewolff of die metal band met Pablo! Limburgs maar ook voor liefhebbers

Denk dat het een uurtje Träcksäck met een hoop gastartiesten wordt. Zal zeker niet alleen limburgstalig zijn normaal in de stille jan zitten er ook nederlandstalige zangers bij.

Overigens zie ik ze in de stille jan niet meer in het timetable? Of ze staan ze er dit jaar niet

Denk dat het een uurtje Träcksäck met een hoop gastartiesten wordt. Zal zeker niet alleen limburgstalig zijn normaal in de stille jan zitten er ook nederlandstalige zangers bij.

Overigens zie ik ze in de stille jan niet meer in het timetable? Of ze staan ze er dit jaar niet
Het kan inderdaad wel eens een uurtje worden met allemaal gasten.

Alleen die dronken Pastoor kan ik nog niet rijmen, alleen dat er een wijn restaurant op het veld is.

Het kan inderdaad wel eens een uurtje worden met allemaal gasten.

Alleen die dronken Pastoor kan ik nog niet rijmen, alleen dat er een wijn restaurant op het veld is.
Dat is Jeroen van Koningsbrugge gewoon. Samen met Dennis van der ven ook bekend als Jurk! En van Draadstaal. Jeroen is niet Limburgs maar Brabander, echter heeft hij wel een woning hier in de buurt in Limburg dus. Dennis van der ven is dat wel, volgens mij van Weert of die kanten.

Maar heeft John Tana niet ook zo iets soortgelijks aangekondigd met zijn nieuwe nummer, alleen met Huub Stapel?

Nou ja goed, Rowwen Hèze of John Tana had ik indd nog wel kunnen begrijpen. Echter indd dit of Beppie dan weer eigenlijk helemaal niet ook niet als regionale act.

Dat is Jeroen van Koningsbrugge gewoon. Samen met Dennis van der ven ook bekend als Jurk! En van Draadstaal. Jeroen is niet Limburgs maar Brabander, echter heeft hij wel een woning hier in de buurt in Limburg dus. Dennis van der ven is dat wel, volgens mij van Weert of die kanten.

Maar heeft John Tana niet ook zo iets soortgelijks aangekondigd met zijn nieuwe nummer, alleen met Huub Stapel?

Nou ja goed, Rowwen Hèze of John Tana had ik indd nog wel kunnen begrijpen. Echter indd dit of Beppie dan weer eigenlijk helemaal niet ook niet als regionale act.
Ik denk dat driekwart van de pp bezoekers niks met deze regionale gasten heeft.
Maar we kunnen nu wel gaan speculeren over hoe slecht of hoe goed deze keuze is.......a.s. dinsdag zullen we het weten.
Het zal mij benieuwen wie zich in het hol van de Leeuw heeft verstopt.

Users who are viewing this thread