Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daar valt wat voor te zeggen. Dat blokje op de zondag is voor mij in ieder geval veel te middle of the road (Jungle By Night, Men an Tol, Sophie Straat, Sylvie Kreusch.)
Ik ga dan de Casbah maar in denk ik. Ik noemde Brutus want ook een Belgische act net als Sylvie en nog niet te duur schat ik zo in. Iets steviger qua gitaren.
Wonder boven wonder nog nooit Sylvie Kreusch live gezien dus ben er eigenlijk wel blij mee. Yinyin met t nieuwe album al 2 keer gezien en, hoewel t nog steeds goed is en ze ook echt wel passen op de One, is t minder dan de vorige show.
Lezen de Spotify playlist bazen hier mee? Ik vind het confronterend om Sharon van Etten te horen als ik de festileaks playlist op zet, dat kan mijn hartje niet aan..
Lezen de BKS Spotify playlist bazen hier dan ook mee? Zouden jullie dan aub Ethal Cain weer terug kunnen toevoegen aan de 3-daagse lijst? Deze wordt ook zeer gemist nu
Nation of Language met een nieuw nummer, een fijne cover van 'tougher than the rest' van Bruce Springsteen. Goede synths van Aidan.
Wil ze eigenlijk toch niet missen, omdat ik 'can you reach me' van de laatste plaat toch wel echt live wil horen. En ze zijn live zo leuk en sympathiek.
Lezen de BKS Spotify playlist bazen hier dan ook mee? Zouden jullie dan aub Ethal Cain weer terug kunnen toevoegen aan de 3-daagse lijst? Deze wordt ook zeer gemist nu
Genesis Owusu stond niet echt op mijn vizier, maar inderdaad een erg fijn album! En ik had tussen Yard Act en Gorillaz eigenlijk geen must sees dus weet denk ik waar ik na Yard Act naar toe ga.
Ik vind Nation of Language een sympathieke band maar die cover is heel slecht gekozen. Het origineel wordt gedragen door emotie en die is er nu uitgesloopt
Nu de vervanger van Sharon Van Etten bekend is, durf ik mijn planning voor BKS ook te delen. Bij deze:
Vrijdag
Aõ! > Rimini Express > Mavi > Amaarae
>Militaire Gun > Ata Kak > Jack White
>Mula B
Zaterdag
Mark William Lewis > Madra Salech
> Naïka > Grote Geelstaart > Aldous Harding > Hayley Williams > Tropical Fuck Storms > Nick Cave
Zondag
Dressed Like Boys > Anna Von Hauswolff > Mên an Tol > Sophie Straat > Another Country $$$$ > Ethel Cain > Genesis Owusu > Gelil Haha > Gorillaz > Sammy Virji
Nu de vervanger van Sharon Van Etten bekend is, durf ik mijn planning voor BKS ook te delen. Bij deze:
Vrijdag
Aõ! > Rimini Express > Mavi > Amaarae
>Militaire Gun > Ata Kak > Jack White
>Mula B
Zaterdag
Mark William Lewis > Madra Salech
> Naïka > Grote Geelstaart > Aldous Harding > Hayley Williams > Tropical Fuck Storms > Nick Cave
Zondag
Dressed Like Boys > Anna Von Hauswolff > Mên an Tol > Sophie Straat > Another Country $$$$ > Ethel Cain > Genesis Owusu > Gelil Haha > Gorillaz > Sammy Virji
Zaterdag
Madra Salach - Any Young Mechanic - Grote Geelstaart - Sorry - Aldous Harding - Radio Free Alice/Haley Williams- Tropical Fuckstorm - Tramhaus/Ghostwoman - Nick Cave - Dame Area
Zondag
DYGL/Anna von Hausswolff - Men An Tol/ Servo - Good Flying Birds - Girls to the Front DJ set- Another Country/ Ethel Cain - C'est Qui - Marie Davidson - Lime Garden - Tim Reaper
Meest vervelende clash vind ik toch wel die van Ethel Cain/Another Country $$$$. Ook jammer dat het talentvolle Midrift gemist wordt maar TFS is wel de absolute must see dit weekend.
Hopelijk werken de weergoden ook weer een beetje mee dan wordt het vast weer een fijn weekend.
Ik had liever iets stevigers gezien. Een act als Brutus bijvoorbeeld. Die zal niet te veel moeten kosten. Er zijn nu veel blokken met vrij veilige acts. Het mag wel iets meer schuren.
The Casbah has always been a core part of Best Kept Secret. Its shape may change, but the feeling stays the same. This year The Casbah is moving out of its small forest into new territory; bigger, bolder, and with more space all around, while keeping that same energy, the mosh pits, and a lineup of artists to discover across every genre.
Fantastisch nieuws! Zeker aangezien ik er dit jaar wel uitzonderlijk veel wil zien. Enorm benieuwd naar wat ze ervan maken & waar ze hem gaan neerzetten.
Inderdaad goed nieuws. En ben benieuwd waar deze komt te staan.
Vooral met de looproute Casbah en Secret.
Zou deze dichterbij kunnen komen te staan of juist verder weg?
Fantastisch nieuws! Zeker aangezien ik er dit jaar wel uitzonderlijk veel wil zien. Enorm benieuwd naar wat ze ervan maken & waar ze hem gaan neerzetten.
Idd, heel benieuwd naar die nieuwe plattegrond. Mijn gok is dat de Casbah ergens tussen De Muziekgieterij en Niet Niks komt te liggen, nu die laatste 2 verdwijnen. Of op de Playground Love plek.
Met het bekijken van de plattegrond van vorig jaar viel mij trouwens ook op dat er helemaal nog niks van de food-lineup en vooral ook The Lodge bekend is gemaakt. Waren die brunches vorig jaar geen succes? En ik mis ook de tijden dat de foodtrucks echt een aparte lineup op de site kregen (en niet gewoon stilletjes werden toegevoegd in dat onhandige kaartje in de app)