Rock Werchter 2026

In 2010 klopte er niks van de duurtijd van de sets van de headliners. Gevolg was dat er op zondag nog nooit zoveel vuurtjes waren op het veld.
Was dat toen Eddie Vedder meer zin had in de gezellige barbecue backstage?

Beetje een self-own als je het daar té gezellig maakt. :)

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
It really was Bazart that still needed to be announced according to persistent rumors... but it remains suspiciously quiet for a long time. Maybe they read that the forum didn't like it and now they don't dare anymore.😅
Surely more likely to just wait now in case there’s other drop outs and changes that need to be made

vanwaar de bazart geruchten?

ter sprake gekomen in mijn afwezigheid?
Een member hier die uit goede bron had vernomen dat er nog een Belgische band op zaterdag in de tent zou bijkomen. Een groep die op dat moment nog wat ticketjes voor een show in Antwerpen moest verkopen. Alles wees in de richting van Bazart. Maar komt enkel op basis van dat ene bericht.

Bedoelde dat ze niets te winnen hebben met Channel Zero, een band die stopt in december waarvan LN al even de promotor niet meer is.
gaan toch ook een beetje uit als een nachtkaars.
jammer wel
had ze nog wel een doortochtje op GMM/werchter gegund gezien de geschiedenis

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ik was eens aan het zien voor dat ontbijt aan The Hive.
4 dagen ontbijt voor €125. Wie heeft er al ervaring mee? Mag je meerdere keren halen of is dat een geserveerd ontbijt?

4 dagen ontbijt voor €125. Wie heeft er al ervaring mee? Mag je meerdere keren halen of is dat een geserveerd ontbijt?
Je mag één keer gaan naar het buffet, maar dan wel meemaken wat je wil. Meer dan genoeg alleszins (uiteraard relatief basic) om flink deel van de dag door te komen. Koffie was vorig jaar à volonté. Er kon wel iets meer variatie in brood (altijd sandwichen en een enkele keer een stuk stokbrood), benieuwd of ze naar die feedback geluisterd zullen hebben.

Heb je genoeg met een croissant (kon je met breakfast voucher vorig jaar bv. niet krijgen) of een broodje met kaas, dan moet je dat niet doen.

Wij hebben al paar jaar zo'n voucher en normaal dit jaar opnieuw. Het is natuurlijk niet goedkoop, maar dat is niets aldaar.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en johanra
dat is een buffet, vroeger kon je meerdere keren gaan, nu blijkbaar 1x las ik hierboven
anno 23 vond ik dat wel de moeite door zoveel te kunnen eten, en de rest van de dag dan minder te moeten eten
maar 1x is wel karig

• Leuk
Waarderingen: musicislife en johanra

Users who are viewing this thread