Graspop Metal Meeting 2026

Haha, eindelijk heb ik uitgevogeld hoe het invullen van de poll werkt, vandaar nu pas mijn 1e bijdrage😂.

Quicksand, niet mijn ding.

Bush, door alleen deze post te plaatsen krijg ik die gitaarriff van Machinehead waarschijnlijk de hele dag niet meer uit m'n hoofd, must see!

Cavallera, ik houd wel van een bakkie trash, gaan we waarschijnlijk wel even checken maar geen must see.

Sex Pistols, Ik heb Frank Carter met z'n Rattlesnakes op Pinkpop gezien, was erg tof. Ik ben hief dus ook wel nieuwsgierig naar maar geen must see.

Alter Bridge, heb ik al jaren in het vizier maar het is er nog nooit van gekomen om ze eens te zien. Must see!

Volbeat, 2 x eerder gezien en heb me altijd prima vermaakt, Must See!

Bijlagen

• my-image.png
    my-image.png
    95,2 KB · Weergaven: 12
België speelt op zondag om 21 h tegen Iran op het wk

Vorige keer werd de match uitgezonden op de camping maar nu die betalend is ben ik benieuwd waar ze dat nu gaan doen

Hopelijk niet op een plek waar mensen die er niks mee hebben (zoals ik) er last van hebben

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Zou dit niet gewoon hetzelfde zijn?

Voor Dagkaarten kunnen die keuze nu al maken en had je echt een goede reden om dagkaart te kopen die waarschijnlijk al om 21:00 op de witte tegels om te bivakkeren. (Aannemende dat een headliner de reden is voor de dagkaart)
Neem aan dat de voetbalfan deze clash ook al zag aankomen en dus die dag ergens anders is of een campingkaart koopt.
Geen idee of er ook nog nl data zijn maar dan heb je hetzelfde natuurlijk.

Dan hebben we natuurlijk nog de combi houders.
Daar heeft ook een groot gedeelte geen camping ticket.
Geloof dat daar een extra ticket geen issue op het de grote kosten post die er als is.

Dus gewoon lekker laten waar het is, zie ook geen reden om het anders te doen.

België speelt op zondag om 21 h tegen Iran op het wk

Vorige keer werd de match uitgezonden op de camping maar nu die betalend is ben ik benieuwd waar ze dat nu gaan doen

Hopelijk niet op een plek waar mensen die er niks mee hebben (zoals ik) er last van hebben

Zou dit niet gewoon hetzelfde zijn?

Voor Dagkaarten kunnen die keuze nu al maken en had je echt een goede reden om dagkaart te kopen die waarschijnlijk al om 21:00 op de witte tegels om te bivakkeren. (Aannemende dat een headliner de reden is voor de dagkaart)
Neem aan dat de voetbalfan deze clash ook al zag aankomen en dus die dag ergens anders is of een campingkaart koopt.
Geen idee of er ook nog nl data zijn maar dan heb je hetzelfde natuurlijk.

Dan hebben we natuurlijk nog de combi houders.
Daar heeft ook een groot gedeelte geen camping ticket.
Geloof dat daar een extra ticket geen issue op het de grote kosten post die er als is.

Dus gewoon lekker laten waar het is, zie ook geen reden om het anders te doen.
Nl speelt volgens mij tegen Zweden, zaterdag om 19:00, (clasht met oa INK verwacht ik?) Dat zal wel balen zijn, dan maar geen voetbal...

• Leuk
Waarderingen: dennis87 en Piebe71
een paar jaar geleden hebben ze zo'n medley gedaan en na 2 of 3 shows was dat ook weer gedaan omdat Oli zijn stem aan het kapot maken was.
Amsterdam in 2018. The Comedown, Medusa, Diamonds Arent Forever, They Have No Reflections in een medley, oh wat was die top! Blij deze gezien te hebben! Hoop gewoon dat ze zoiets nog eens gaan doen op GMM. Volledige nummers hoeven niet direct, maar zo'n medley van een minuutje of 8 ofzo. Top!

1777366895871.png

Wat een liefde voor Volbeat, joh! 😲
Eerste band met een 8 gemiddeld (momenteel).
15 must-sees, waarvan maar liefst 11 absolute (The Offspring had er ook 15, waarvan 7 absolute), en nog geen score onder 5 (maybe see).
En dan te bedenken dat ze al als 11e van 48 bands uit het GMM Hurt/Heal spel zijn gebonjourd.. 😅

Benieuwd of de volgende headliner ook zo goed scoort... :sneaky:

In de app staat het kopje timings wanneer je op een artiest drukt, geen idee of dit nieuw is of al sinds de update van de app?
Ik zag het toevallig ook zojuist voor het eerst. En bij een groot deel staat ook nog “see all timings”, ik dacht eerst aan een aanwijzing dat een band misschien 2x zou spelen maar dat zou dan voor veel te veel gelden. Dus geen idee.

Ik zag het toevallig ook zojuist voor het eerst. En bij een groot deel staat ook nog “see all timings”, ik dacht eerst aan een aanwijzing dat een band misschien 2x zou spelen maar dat zou dan voor veel te veel gelden. Dus geen idee.
Ik zie het precies enkel bij A Day To Remember?

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Ik zie het precies enkel bij A Day To Remember?
Het zijn echt een aantal artiesten maar, toevallig The Offspring, Within Temptation, Sepultura zie ik het er nu bij staan.
Wat me ook opvalt is dat nog genoeg artiesten niks qua informatie in de bio hebben staan. Gewoon leeg...

Users who are viewing this thread