Rosalía

Veel plezier allemaal! Zelden zoveel FOMO gehad voor een concert, maar het kwam écht heel slecht uit deze week... Ik probeer het nog voor Antwerpen, maar dat lijkt een kansloze missie.

• Geweldig
  • Pray
Waarderingen: spongebobsong en mattman
Iedereen heel veel plezier vanavond! Tenzij ze full Björk gaat denk ik dat dit de laatste keer is dat we haar in een indoorsetting kunnen zien.

Ik vond het - zoals iedereen - ook fantastisch gisteren. Het meest was ik misschien nog wel onder de indruk van Rosalia als enorm veelzijdige wereldster, met op precies de juiste momenten de juiste uitstraling. Het enige stukje dat ik persoonlijk wat minder vond, of in ieder geval wat lang vond duren, was die scène in de biechtstoel. Gelukkig vonden veel anderen dat wel erg tof.

Veel plezier iedereen die vanavond nog/weer gaat, dit lijkt er een voor in de boeken!

Oh man, dat was echt verbluffend. Wat een complete tour de force is Rosalía. Ik heb echt nog nooit iets gezien dat zo compleet is qua muziek, stagedesign, dans en meer. Geweldig opgebouwde setlist ook en het is zo knap hoe alle verschillende genres toch één logisch geheel vormen. Zelfs CUUUUuuuuuute past er dan verrassend goed in. Heb echt momenten van totale kippenvel gehad, gevolgd door intense euforie. En ook echt een traantje gelaten op het laatst. Wat een fantastische performer en sympathiek mens. Ze knalde echt van het scherm af; een acteercarrière ligt ook nog wel binnen de mogelijkheden als ze haar horizon (nóg) meer wil verbreden. Superlatieven schieten tekort dus. Nu proberen te slapen met het Bizcochito deuntje op repeat in mijn brein 😅

Volkskrant en Trouw waren ook laaiend enthousiast

Ook nog wat achtergrond

Ik zit ook nog een beetje op een wolkje sinds de show van gisteren. Wat een geweldige performance, wat laat ze perfectie er gemakkelijk uitzien. Van de eerste tot de laatste tel genoten, al heb ik minder met de nummers die niet van LUX komen, die waren wel goed in de thematiek van de show verwerkt verder, een rokende flitsende speaker die als priesterlijke wierook door de zaal slingert op snoeiharde beats had ik toch ook niet willen missen. Enige jammere is dat het kruis en orkest op het midden podium volledig onzichtbaar waren vanuit de zaal, daarvoor waren zitplaatsen toch beter, maar wel goed zicht recht op het hoofd podium gehad de hele show, daar vond toch het meeste moois plaats. Echt fenomenaal, wat een artieste.

Wow, wat vet deze comments. Klink in alles als de show van het jaar. Alles wat je ervan hoopte, blijkt nog waar te zijn ook. Rosalia stelt live nooit teleur.

Extra frustrerend dat die maandag met rasse schreden nadert en ik haast niet kan geloven dat ik dit ga moeten missen. Had ook tickets voor Vorst in 2022, ook die moeten skippen doordat er zo nodig 4 wijsheidskiezen eruit moesten dan.

Ik koester de shows die ik op festivals zag (RW23 was absoluut dé show van die editie) en hoop dat ze met deze nog een rondje (met iets meer capaciteit) doet in België.

Voor de geïnteresseerden (het zullen er veel zijn) heb ik nog een ticket in de aanbieding voor maandag in Antwerpen. Het is een staanplaats op het middenplein.

Als we het op een veilige manier kunnen overzetten, dan doe ik liever iemand van hier een plezier (ipv ticketswap).

Laat maar weten als je het ticket wil overkopen. First come, first served lijkt me de eerlijkste optie.

Voor de geïnteresseerden (het zullen er veel zijn) heb ik nog een ticket in de aanbieding voor maandag in Antwerpen. Het is een staanplaats op het middenplein.

Als we het op een veilige manier kunnen overzetten, dan doe ik liever iemand van hier een plezier (ipv ticketswap).

Laat maar weten als je het ticket wil overkopen. First come, first served lijkt me de eerlijkste optie.
@mattman

• Leuk
Waarderingen: mattman

Je gaat nu toch wel bevestigen dat @mattman je ticket heeft overgenomen toch? Happy end voor een wanhopige fan.

Euh werkelijk...
Vertrokken om 16u in Gent en al anderhalf uur compleet stilstaand op de E17. Nog lang niet op Linkeroever. What the fuck!

Euh werkelijk...
Vertrokken om 16u in Gent en al anderhalf uur compleet stilstaand op de E17. Nog lang niet op Linkeroever. What the fuck!
Huh? Ik zit nog even op m'n werk vooraleer ik kan vertrekken vanuit gent.

Users who are viewing this thread