Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I can't hear you, i have a banana in my ear! gelukkig gebruik ik het internet op een wijze manier en colruyt biedt bakken cristal alken aan aan 10 euro per bak (excl leeggoed).
Cristal Alken van Alken Maes is ook één van de hoofdpartners van het Live is Live Festival. Logisch dat zij ook met korting een aantal festivalkaarten slijten. Net zoals KBC dat doet voor Rock Werchter
De kortingen tot nu toe blijven schommelen tussen 25 en 30 procent. Black Friday korting in november vorig jaar was 25 procent
Op 130 EURO nick Cave is 35 Euro korting via de bieractie circa 27 procent korting maar die kan je enkel in april claimen.
Via CERA (23 april?) zal het wel minstens 30 procent zijn maar die aandelen die je daarvoor moet kopen zijn wel veel duurder dan een bak Cristal Alken.
Met de Cristal actie kan je enkel normale tickets kopen (geen frontstage). Voor Nick Cave heb ik na korting 90 Euro all-in betaald. Dat vind ik heel voordelig voor een dagfestival dat al om 1h zijn deuren opent en internationale kleppers heeft als Anna Von Wolfshausen, Benjamin Clementine, Johnny Marr en Lykke Li (een headliner of subheadliner op andere festivals). Cristal-actie loopt tot eind april.
Ofwel neem je een plus een mee naar dezelfde festival dag of je combineert zelf Robbie Williams op zaterdag met Nick Cave op zondag.
Bij de supermarkten moet je wel zoeken of personeel vragen naar de bakken met een festivalcover CRISTAL CONCERT DEAL van de actie 18+6 gratis krat Kristal Alken. In veel gevallen zijn de zichtbare verpakkingen niet diegene met de festivalcover. Als je daar de qr code van scant krijg je toegang tot de korting. Tickets die je via Kristal kocht mag je echter niet doorverkopen dus je moet wel zeker zijn dat je gaat.
Hoeveel was (enkel) Nick Cave in de Afas dome? Nu krijg je er 5 acts bij die gemiddeld 30 euro kosten voor een optreden.
Ik denk dat dit festival nog steeds een goeie deal is. T'zijn behalve misschien Das Pop ook geen acts die je vaak ziet.
Hoeveel was (enkel) Nick Cave in de Afas dome? Nu krijg je er 5 acts bij die gemiddeld 30 euro kosten voor een optreden.
Ik denk dat dit festival nog steeds een goeie deal is. T'zijn behalve misschien Das Pop ook geen acts die je vaak ziet.
Bij Cave's show in Brighton krijgen ze Flaming Lips, English Teacher, Cate Le Bon en Warmduscher erbij. Wat dat betreft is de lineup in Antwerpen een niveautje hoger.
Bij Cave's show in Brighton krijgen ze Flaming Lips, English Teacher, Cate Le Bon en Warmduscher erbij. Wat dat betreft is de lineup in Antwerpen een niveautje hoger.
Over smaak valt niet te twisten maar Johnny Marr stond op een goede plaats 17h in Klub C en Benjamin Clementine iets na 23h in klub C in RW 2024, allebei goede sub tent plaatsen waar Lykke li ook wel recht op zou hebben. Drie uitstekende subs en nog een aanstormend megatalent (Anna von Wolfshaussen) maken voor de grote meerderheid van muziekkenners een mooie line-up van Live is Live festival in Antwerp.
Behalve the Flaming Lips zijn de drie andere acts op Brighton niet van dezelfde kwaliteit als voornoemde subs.
En het verschil met Brighton is dat Brighton uitverkocht is al enige tijd en dat er nog plek is op Live is Live.
Ja, blijf The Flaming Lips een van de meest teleurstellende livebands vinden. English Teacher en Cate Le Bon zijn tof, maar vind Anna, Benjamin, Johnny en Lykke van een andere grootte (en beter).