Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lewis Capaldi vond ik in 2022 erg slaapverwekkend.
Mumford and sons is echt een band waar ik niet voor naar een festival zou gaan, maar zijn ze er dan is het leuk om ze mee te pikken. Meer niet.
1. The XX
2. The Cure
3. Moby
4. The War On Drugs
5. Gorillaz
6. Lewis Capaldi
7. Twenty One Pilots
8. Mumford and Sons
Heb over het algemeen weinig met de headliners dit jaar. The XX en The Cure enige must-see's. Moby had ik ook heel graag meegepikt, maar die staat helaas tegenover Ethel Cain geprogrammeerd.
1. The Cure
2. Blood Incantation
3. Mogwai
4. A Perfect Circle
5. The Haunted Youth
6. Moby
7. The Last Dinner Party
8. The War On Drugs
9. NewDad
10. Paul Kalkbrenner
1. The Cure
2. Blood Incantation
3. Mogwai
4. A Perfect Circle
5. The Haunted Youth
6. Moby
7. The Last Dinner Party
8. The War On Drugs
9. NewDad
10. Paul Kalkbrenner
Toch even langs het festivalpark gefietst bij dit weer. Prachtig om het eens zonder 88.000 mensen in te zien Opbouw zal wel niet lang meer duren tot het begint?
Toch even langs het festivalpark gefietst bij dit weer. Prachtig om het eens zonder 88.000 mensen in te zien Opbouw zal wel niet lang meer duren tot het begint?
Zou bijna denken aan een soort gezamenlijke 'suprise show' voor die festivals zoals met Tom Odell afgelopen jaar. Die gaan toch niet serieus eisen dat er niks tegelijk speelt?