Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat zal zeker nog veranderen. Zoals het er nu staat spelen Pixies en CMAT tegelijkertijd, wat een soundbleed van jewelste zou veroorzaken tussen Barn en Klub C.
3 kwartier Wolf Alice en 55 minuten Kaat van Stralen, hoe dan....
En 'maar 2 uur' The Cure en een niet afsluitende Gorillaz. Over die laatste wel eens, verdient Twenty One Pilots meer. Wel blij dat ik Gorillaz op BKS dan nog volledig in het donker zie.
Dat zal zeker nog veranderen. Zoals het er nu staat spelen Pixies en CMAT tegelijkertijd, wat een soundbleed van jewelste zou veroorzaken tussen Barn en Klub C.
En 'maar 2 uur' The Cure en een niet afsluitende Gorillaz. Over die laatste wel eens, verdient Twenty One Pilots meer. Wel blij dat ik Gorillaz op BKS dan nog volledig in het donker zie.
Past goed bij het jonge karakter van die main stage die dag, leuk voor die mensen dat de afsluiter in het verlengde is. Qua populariteit en showelementen denk ik ook gewoon?
ik ben blij dat Halsey en Matt Berninger niet meer clashen. Daarna is door de switch van Gorillaz en 21 Pilots opeens een nieuwe clash ontstaan met Pixies.
Ik verwacht dat je na Kae Tempest nog wel bij Twigs naar binnen kunt. Bij alternatieve acts valt de aanloop meestal mee. Het zal lastiger worden om daarna nog bij Agnes Obel in Klub C te komen.
Dat zal ook mijn route zijn, dus ik hoop er het beste van.
Past goed bij het jonge karakter van die main stage die dag, leuk voor die mensen dat de afsluiter in het verlengde is. Qua populariteit en showelementen denk ik ook gewoon?
Snap het ook wel qua populariteit enzo, maar hoop wel dat Gorillaz niet een beetje verwaterd op die manier. Minder in het licht, ook nog eens voor een stel wachtende 21P fans, weet niet of dat het ideaalste zal zijn.
Sowieso na Matt snel naar Gorillaz en zo ver mogelijk naar voren geraken nog. Pixies laten voor wat het is.