Rock Werchter 2026

10 minuten stage ombouw tussen KVS en Bad Nerves is gewoon ook niet haalbaar lijkt me. Zie dat nog zakken naar 13h30 zo hebben ze toch 35 minuten.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
3 kwartier Wolf Alice en 55 minuten Kaat van Stralen, hoe dan....

En 'maar 2 uur' The Cure en een niet afsluitende Gorillaz. Over die laatste wel eens, verdient Twenty One Pilots meer. Wel blij dat ik Gorillaz op BKS dan nog volledig in het donker zie.

Enkele vervelende clashes. Heb ze allemaal aangeduid en dan zien we wel wat het moment zelf brengt.

3 kwartier Wolf Alice en 55 minuten Kaat van Stralen, hoe dan....

En 'maar 2 uur' The Cure en een niet afsluitende Gorillaz. Over die laatste wel eens, verdient Twenty One Pilots meer. Wel blij dat ik Gorillaz op BKS dan nog volledig in het donker zie.
Op welke basis verdient TOP dat meer?

David Byrne maar 70 minuten, dat wordt een compacte set. Ik ben benieuwd welke nummers hij schrapt uit de reguliere set.

ik ben blij dat Halsey en Matt Berninger niet meer clashen. Daarna is door de switch van Gorillaz en 21 Pilots opeens een nieuwe clash ontstaan met Pixies.

• Leuk
Waarderingen: Inaaaa
Extra blij met mijn BKS keuze nu met een plotselinge clash tussen Gorillaz en de Pixies en de 3 kwartier die Wolf Alice maar krijgt.

Moby dus wel maar 10 minuten overlap met Byrne doet mn eventuele Bospop keuze wel twijfelen.

Geen idee wat de Pilots ook geëist hebben dat daar niks tegelijk staat, maar dat wordt vroeg naar de camping vrees ik

Gaan we na Kae Tempest nog de Barn in komen denken we? En na Twigs de KlubC?
Ik verwacht dat je na Kae Tempest nog wel bij Twigs naar binnen kunt. Bij alternatieve acts valt de aanloop meestal mee. Het zal lastiger worden om daarna nog bij Agnes Obel in Klub C te komen.
Dat zal ook mijn route zijn, dus ik hoop er het beste van.

Past goed bij het jonge karakter van die main stage die dag, leuk voor die mensen dat de afsluiter in het verlengde is. Qua populariteit en showelementen denk ik ook gewoon?
Snap het ook wel qua populariteit enzo, maar hoop wel dat Gorillaz niet een beetje verwaterd op die manier. Minder in het licht, ook nog eens voor een stel wachtende 21P fans, weet niet of dat het ideaalste zal zijn.

Sowieso na Matt snel naar Gorillaz en zo ver mogelijk naar voren geraken nog. Pixies laten voor wat het is.

• Leuk
Waarderingen: Blommie en RuneBrico

Users who are viewing this thread