Live is Live 2026

Dit is echt pijnlijk. Wetende dat er al mensen een ticket gekocht hebben...

Dit gaat nooit meer doorgaan volgend jaar, je kan zo'n stoten niet meer verdedigen op den duur.

Ticket voor Nick Cave kost 125€ incl. kosten. Nu via Feverdays 20% korting, dus 100€, Maar als je ns doorklikt... daar rekenen ze dan wel 10€ booking fee bij.
"We geven je 25€ korting, maar je moet daarvoor wel 10€ teruggeven!"
Te belachelijk voor woorden toch?

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en mattman
Voor 75 euro sta je vanvoor op Cabaret Vert en krijg je Underworld erbij😁
Da's geen geld voor die 2 en dan nog Cat Power als aperitief, helaas +/- 200 km verder dan A'pen (maar in reistijd op een vrijdagavond weinig verschil met A'pen:ROFLMAO: )

Dit is echt pijnlijk. Wetende dat er al mensen een ticket gekocht hebben...

Dit gaat nooit meer doorgaan volgend jaar, je kan zo'n stoten niet meer verdedigen op den duur.
Zij die al een ticket kochten, waar ik er één van ben, zullen de volgende keer ook wachten.

Nope, maar ik ga er naartoe😅 Ik verwacht er nie te heel veel van, maar wat maakt het uit. Zolang dat ik nen dixie,toog,podium en goed geluid heb, ben ik content🤣
En vooral een tof publiek aantrekt, want daar was ik het meest benieuwd naar. Nog nooit naar een festival in Frankrijk geweest.

Al zou je denken dat Cave daar ook wel groot is, aangezien hij in Frankrijk zowel Cabaret als Rock En Seine headlinet. Op die laatste krijg je er naast Cave ook nog Black Keys, Wilco, Wet Leg, CMAT, Kurt Vile, Franz Ferdinand bij. En zo ver is Parijs niet.

En vooral een tof publiek aantrekt, want daar was ik het meest benieuwd naar. Nog nooit naar een festival in Frankrijk geweest.

Al zou je denken dat Cave daar ook wel groot is, aangezien hij in Frankrijk zowel Cabaret als Rock En Seine headlinet. Op die laatste krijg je er naast Cave ook nog Black Keys, Wilco, Wet Leg, CMAT, Kurt Vile, Franz Ferdinand bij. En zo ver is Parijs niet.
Gelukkig zijn al die trips naar Frankrijk gratis 🥰

Gelukkig zijn al die trips naar Frankrijk gratis 🥰
Ik zoek ook maar naar opties om Live Is Live met hun voorvakken te kunnen vermijden. Deze en een dagje BKS zijn de beste alternatieven. Beide ook met betere namen naast Cave, en dus zonder onnozel voorvak.

Gent-Antwerpen is een uurtje minder lang op de trein dan Gent-Parijs. Maar goed, een uurtje is ook niet onoverkomelijk.

Gent-Antwerpen is een uurtje minder lang op de trein dan Gent-Parijs. Maar goed, een uurtje is ook niet onoverkomelijk.
Maar ook een pak duurder. En dat voorvak stelt echt niet zoveel voor. Maar goed iedereen maakt natuurlijk zijn eigen keuzes 😉

Ik ben wel al naar Rock en Seine geweest en La Route du Rock.
Er is mij alleszins niets zorgelijks opgevallen. Oke, de faciliteiten bij beiden zijn minder dan de standaarden in België, maar qua publiek weinig op aan te merken.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: TheGloaming en mattman

Users who are viewing this thread