Pinkpop 2026

de programma pagina van Pinkpop is nu wel van de wap...
post title GIF

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Franzzz en Bassie78
Even nog voordat we gaan discussieren over de laatste namen, is er zojuist pagina 500 gehaald. Even gespiekt en vorig jaar lukte dit pas op 6 juni :oops:. Vond dit nogal een opvallend verschil, maar fijn om te merken dat de hype dit jaar weer is toegenomen.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik vind juist opvallend veel positief over de namen. Wat mij betreft ook één van de betere lineups van de laatste/vele jaren.

Ja die tendens is er ook zeker. Ere wie ere toekomt, de line-up is tot nu ook gewoon echt prima. Het heeft ons na twee jaar Werchter weer terug naar Landgraaf gelokt in ieder geval...

Neemt niet weg dat er hier natuurlijk altijd wel iets gevonden wordt om eindeloos over te zeiken. De hoge spot van Di-rect ofzo... 😁

Ja die tendens is er ook zeker. Ere wie ere toekomt, de line-up is tot nu ook gewoon echt prima. Het heeft ons na twee jaar Werchter weer terug naar Landgraaf gelokt in ieder geval...

Neemt niet weg dat er hier natuurlijk altijd wel iets gevonden wordt om eindeloos over te zeiken. De hoge spot van Di-rect ofzo... 😁
In dat kader is alles wel een beetje eindeloos he, hoe moet je anders 500 pagina's vullen. De eindtijd vult ook niet meer zo veel pagina's vandaag de dag..

Om toch maar een duit in het zakje te doen, die spot van di-rect is wel écht absurd, op 5 mei zie je ze gratis.. Stel je voor Kensington had die plek gepakt; dan zaten we al op 600.

Even nog voordat we gaan discussieren over de laatste namen, is er zojuist pagina 500 gehaald. Even gespiekt en vorig jaar lukte dit pas op 6 juni :oops:. Vond dit nogal een opvallend verschil, maar fijn om te merken dat de hype dit jaar weer is toegenomen.
inflatie...volgend jaar liever nog iets eerder.

Vervelend dat Deftones, Bloc Party en CHVRCHES daar past want ik krijg mijn hoop nu veels te hoog haha

Zal wel Chef Special of De Staat worden
denk dat Chef Special niet in het roze vakje past, daarom hem ik Beppie Kraft ook niet genoemd

Users who are viewing this thread