ES Primavera Sound Festival 2026

Primavera is stilletjesaan aan het uitverkopen. Vrijdag en zaterdag soldout. Donderdag en combi's selling fast.

Voor zij die volgend jaar naar Primavera willen gaan: via accorhotels kan je Hotel SLS Barcelona nu al boeken en dan slaap je pal naast het festival. Ze hebben hun prijzen nog niet aangepast aan het festival, dus je kan een 'deal' doen😉
Bedankt voor de tip, heb ineens geboekt (met optie tot annuleren natuurlijk) :) Niet goedkoop maar ziet er inderdaad wel een goede deal uit voor wat je krijgt.

EDIT: blijkbaar is er een kans dat het festival volgend jaar al de laatste week van mei doorgaat, dus heb die ook geboekt voor de zekerheid ^^

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip, heb ineens geboekt (met optie tot annuleren natuurlijk) :) Niet goedkoop maar ziet er inderdaad wel een goede deal uit voor wat je krijgt.

EDIT: blijkbaar is er een kans dat het festival volgend jaar al de laatste week van mei doorgaat, dus heb die ook geboekt voor de zekerheid ^^
Ola, jij merci voor die tip! Week ervoor dan ook maar geboekt🤣

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Iemand al gelukt om Opening Day tickets te scoren? Ik heb al twee keer geprobeerd, maar beide keren een foutmelding en geen tickets in mijn account. Wel twee keer afgerekend.

Iemand al gelukt om Opening Day tickets te scoren? Ik heb al twee keer geprobeerd, maar beide keren een foutmelding en geen tickets in mijn account. Wel twee keer afgerekend.
Ik zou er gewoon kunnen kopen nu. Zijn ze ondertussen al verschenen in de app?

Iemand een idee wanneer gewoonlijk de timetable online komt. Zodat de voorpret en de ergernissen over de clashes echt kan beginnen?

Users who are viewing this thread