Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Ghost als winnaar had ik nie verwacht.
Dacht eindelijk dat 1 van mijn favorieten bands zou winnne eigenlijk. Net te laat opgestaan om nog punten uit te delen. Ging ineens wel heel hard.

Tip voor de mensen die overigens beetje klaar zijn met HH. Sla de volgende over/kom dr later bij. Ik sla zelf ook telkens 1tje over. Mede doordat ik 90% niet ken. Maar daardoor blijven ze nog wel leuk als ik wel besluit mee te doen. Tuurlijk ieders goed recht, en een paar weken ertussen vind k ook prima

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Vreemde winnaar, inderdaad. Een band die in 2017 een halve vrijdag (als experiment, vermoed ik, om Alcatraz te verlengen naar 3 dagen) mocht headlinen en inmiddels het festival ontgroeid is ...

Eerlijk is eerlijk, voor mij past Machine Head ook véél beter bij deze festivals. Maar Ghost is dan weer de grootste naam van de twee.

Bedankt om deze H/H te organiseren!

deze had ik toch niet zien aan komen. grote fan van Ghost maar volgens mij past Machine head beter bij Alcatraz of Dynamo
De headlineshow van Ghost op Dynamo (Metal Fest) was wel één van de beste headlineshows ooit op dat festival. Wel alweer 8 jaar geleden.

Een winnaar die er 2 keer bijna uitging, is wel een interessanter verhaal dan een winnaar die overblijft omdat het niemand echt was opgevallen dat die meedeed.

Een winnaar die er 2 keer bijna uitging, is wel een interessanter verhaal dan een winnaar die overblijft omdat het niemand echt was opgevallen dat die meedeed.
Of gewoon geen minpunten gekregen omdat het een terechte finalist was? In het begin van het spel kan je nog de aandacht ontglippen maar het idee dat MH erin zat tot het einde omdat men ze niet op was gevallen is natuurlijk de grootste onzin.

Alright, dan log ik volgende week weer in ;).
Ik ben bezig met de voorbereidingen van de Lowlands/Pukkelpop Hurt/heal. Maar waar is behoefte aan? Ik heb mij nu alleen even in de headliners gestort vanaf na de pandemie maar dan wordt het een klein lijstje en willen we de headliners van 2026 er wel of niet bij? Zonder 2026 en andere namen heb ik nu dit lijstje, graag controleren en evt namen doorgeven zodat ik die nog kan meenemen, ik wil morgen rond 8.00 uur het LL/PKP topic openen :) :

Angèle
Arctic Monkeys
Billie Eilish
Chappell Roan
Charlotte de Witte
FKA Twigs
Foals
Fred again..
Goldband
Justice
Nothing But Thieves
Queens of the Stone Age
Royal Blood
Slipknot
Stromae
Tame Impala
The Killers
The Opposites

Ik ben bezig met de voorbereidingen van de Lowlands/Pukkelpop Hurt/heal. Maar waar is behoefte aan? Ik heb mij nu alleen even in de headliners gestort vanaf na de pandemie maar dan wordt het een klein lijstje en willen we de headliners van 2026 er wel of niet bij? Zonder 2026 en andere namen heb ik nu dit lijstje, graag controleren en evt namen doorgeven zodat ik die nog kan meenemen, ik wil morgen rond 8.00 uur het LL/PKP topic openen :) :

Angèle
Arctic Monkeys
Billie Eilish
Chappell Roan
Charlotte de Witte
FKA Twigs
Foals
Fred again..
Goldband
Justice
Nothing But Thieves
Queens of the Stone Age
Royal Blood
Slipknot
Stromae
Tame Impala
The Killers
The Opposites
Wel een heel kort lijstje zo. Is het een idee de headliners van 2015-heden te pakken?

Headliners Lowlands Alpha 2015 t/m 2019 (dubbeltellingen weggelaten)
21 Pilots
Gorillaz
N*E*R*D
Kendrick Lamar
The XX
Editors
Mumford & Sons
Muse
Disclosure
LCD Soundsystem
Ben Howard
The Chemical Brothers

Staan in ieder geval wel een paar terechte headliners tussen imo, bijv. Kendrick Lamar en Muse.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Paddy, Royke en Loek123
en how about

Macklemore
A$AP Rocky
Jamie xx

A$AP was er natuurlijk niet en Jamie xx was doorgeschoven, maar iig voor PKP was Macklemore echt headliner. Hebben we in ieder geval de eerste victims ook gevonden haha. Ik wilde ook nog Florence + the Machine zeggen van 2023, maar die zit al bij de PKP headliners van 2026 natuurlijk.
FKA Twigs was geen headliner trouwens.

Verder eens met @AngieH
maar ik mis daar iig nog
de Staat
Major Lazer
The Prodigy (ook gecanceld dus moet die ook?)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en AngieH

Users who are viewing this thread