Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Amon Amarth - 35
Behemoth - 40 (-10)
Epica - 56
Ghost - 115
Korn - 105
Machine Head - 130
Nightwish - 121
Opeth - 110

Amon Amarth - 35
Behemoth - 40
Epica - 56
Ghost - 115
Korn - 95 (-10)
Machine Head - 130
Nightwish - 121
Opeth - 110

• 100
Waarderingen: Dr. Hannibal
Amon Amarth - 35
Behemoth - 40
Epica - 46 (-10)
Ghost - 115
Korn - 95
Machine Head - 130
Nightwish - 121
Opeth - 110

Lijkt me een beetje overdreven, gebeurt toch regelmatig dat er onderhandelingen zijn en het uiteindelijk niet lukt?

Als Gojira in de lijst stond, had je ze dan minpunten gegeven om dezelfde reden?
Dat onderhandelingen niet lukken, prima. Dat je een contract wat er al ligt verbreekt, minder prima. Hoe dat precies is gegaan weten we natuurlijk niet, noch bij Gojira. Ik zou wel terughoudender zijn om die de steunen in dit spel denk ik, om die reden. Maar de minpunten zijn altijd voor bands waar ik ook muzikaal niks mee heb, naast andere mogelijke argumenten :)

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Dat onderhandelingen niet lukken, prima. Dat je een contract wat er al ligt verbreekt, minder prima. Hoe dat precies is gegaan weten we natuurlijk niet, noch bij Gojira. Ik zou wel terughoudender zijn om die de steunen in dit spel denk ik, om die reden. Maar de minpunten zijn altijd voor bands waar ik ook muzikaal niks mee heb, naast andere mogelijke argumenten :)
Heb hier juist gelezen dat er nog helemaal geen sprake was van een contract, maar hoe het precies is gegaan zullen we nooit weten inderdaad.

Amon Amarth - 25 (-10)
Behemoth - 40
Epica - 46
Ghost - 115
Korn - 85
Machine Head - 130
Nightwish - 121
Opeth - 110

Nooit wat met Korn gehad eigenlijk dus ik vind het wel prima.

Amon Amarth - 25
Behemoth - 40
Epica - 46
Ghost - 115
Korn - 75 (-10)
Machine Head - 130
Nightwish - 121
Opeth - 110

• 100
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Koekdoos
Amon Amarth - 15 (-10)
Behemoth - 40
Epica - 46
Ghost - 115
Korn - 75
Machine Head - 130
Nightwish - 121
Opeth - 110

Ik kan zeggen dat Alcatraz Korn nog kan betalen. Sterker nog Korn stond 2024 op Alcatraz gebooked tot dat management de overeenkomst doorbrak en ze alsnog naar Lokeren gingen.
@Loek123 okay het woord “contract” is in het originele bericht ook niet gebruikt zie ik, hoe we ons die overeenkomst dan precies moeten voorstellen, geen idee. Maar afspraak is afspraak geldt nog steeds, zou ik zeggen :)

Daarna inderdaad nog dit bericht in reactie op dat Gojira er ook bij betrokken werd:
In beide gevallen geen sprake van een contract(breuk). Net als bij Korn overigens.

Wil het ook niet te zwaar maken, geloof best dat beide bovenstaande berichten op waarheid gebaseerd zijn maar beide zullen niet de exacte details kennen. Onder de streep is het gewoon goede ammunitie om de pijlen te richten op een band die wat mij betreft al veel te ver gekomen is ;)

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en DJ_Tjorre
Amon Amarth - 10 (-5)
Behemoth - 40
Epica - 51 (+5)
Ghost - 115
Korn - 70
Machine Head - 130
Nightwish - 121
Opeth - 110

@Loek123 okay het woord “contract” is in het originele bericht ook niet gebruikt zie ik, hoe we ons die overeenkomst dan precies moeten voorstellen, geen idee. Maar afspraak is afspraak geldt nog steeds, zou ik zeggen :)

Daarna inderdaad nog dit bericht in reactie op dat Gojira er ook bij betrokken werd:

Wil het ook niet te zwaar maken, geloof best dat beide bovenstaande berichten op waarheid gebaseerd zijn maar beide zullen niet de exacte details kennen. Onder de streep is het gewoon goede ammunitie om de pijlen te richten op een band die wat mij betreft al veel te ver gekomen is ;)
laat me hier wel duidelijk zijn dat dit niet de band zelf is, maar het management.
zolang het niet aangekondigd is dan ligt er niks vast, gojira lag ook 2 keer vast en is toch weggevallen, contractbreuk zou ik het niet noemen. Alleen zat Korn wel al in een verder stadium van "vastliggen" dan de meeste bands die wegvallen. Maar dat is gewoon de aard van de business, bands vallen elk jaar weg, zelfs tot tijdens het festival.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread