Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand enig idee op welk podium Geese gaat staan? Hebben die al genoeg hype om zich heen voor de alpha? Zou het zonde vinden als die in de donkere bravo moeten staan
Ik denk zelf bravo closer, dus dat kan dan niet anders dan op zondag(ze staan zelf vrijdag op pkp en bravo zaterdag is voor Eefje). Beetje a la chase & status afgelopen jaar
Iemand enig idee op welk podium Geese gaat staan? Hebben die al genoeg hype om zich heen voor de alpha? Zou het zonde vinden als die in de donkere bravo moeten staan
Ik denk zelf bravo closer, dus dat kan dan niet anders dan op zondag(ze staan zelf vrijdag op pkp en bravo zaterdag is voor Eefje). Beetje a la chase & status afgelopen jaar
Lijkt me ook maar het beste. Op vrijdag heb ik over zo'n act toch wel een beetje, 'wat doet het hier?' gevoel. Op zondag zijn de helft van mijn hersens weg en kan ik het plots wel waarderen
Was in de podcast niet gezegd dat zowel Richie als Floating Points de nacht in zouden luiden? Lijkt me dat ze dan misschien zelfs als Bravo afsluiter staan, een nieuwe soort constructie o.i.d.?
In principe zijn er nog twee, ik heb daar nu wel clipse neergezet op de zondag maar daar twijfel ik wel aan. Floating points lijkt me een mooie voor die laatste spot Heineken, zoals weval, rufus du sol een paar jaar terug.
Sombr zit natuurlijk een gigantisch deel van het randstad/tiktok publiek op te wachten. Vind het zelf overigens ook een toffe artiest. Als hij a la Lola Young een bravo spot krijgt staat het bomvol. Major Lazer zou als een soort Skrillex in de Bravo kunnen, maar vind het wel een stuk minder opzwepend dan bijvoorbeeld Chase & Status (dus alpha zie ik nog gebeuren).
Wat betreft Parcels en Turnstile, ik verwacht een prima gevulde alpha voor beiden.
sombr staat 100% in de alpha, als je die in de bravo zet, komt niemand het terrein meer op
parcels gaat denk ik meer publiek trekken dan turnstile, maar beiden hadden zeer succesvolle shows in de afas afgelopen jaar, dus zou me weinig zorgen maken
Afgelopen maandag in Doornroosje geweest en in een donkere Bravo gaat de huidige show juist heel goed werken, de Mk.Gee spot in de Heineken vorig jaar zou ook perfect passen!
Afgelopen maandag in Doornroosje geweest en in een donkere Bravo gaat de huidige show juist heel goed werken, de Mk.Gee spot in de Heineken vorig jaar zou ook perfect passen!
Tijdens Mk.Gee was de Heineken echt voor de max. voor de helft gevuld. Maakte het optreden eigenlijk nog magischer. Absoluut het muzikale hoogtepunt van vorige editie.
Tijdens Mk.Gee was de Heineken echt voor de max. voor de helft gevuld. Maakte het optreden eigenlijk nog magischer. Absoluut het muzikale hoogtepunt van vorige editie.
Verwacht wel dat hij zijn geannuleerde show van vorig jaar komt goedmaken. Maar zal wellicht pas aangekondigd worden na zijn show in de Melkweg en op Dauwpop (eind mei)
Helaas klopt de naam van de url dus niet met het antwoord NEE.
Url naam is "is lowlands nog niet uitverkocht.nl"
Antwoord daarop is dus JA.
Dus mislukte grap helaas.