Lokerse Feesten 2026

Ook de stille hoop dat Little Simz hier op een ‘hiphopdag’ zou verschijnen is wel weg nu. Die gaan we dus weer niet zien in België hè…
Eerlijk gezegd dat ik dat ze in België, en meer bepaald in Vlaanderen, niet zo groot is. Op Lokerse Feesten zou ze volgens mij misstaan. Ze stond vorig jaar op Couleur Café, dat lijkt me de perfecte match.

Eerlijk gezegd dat ik dat ze in België, en meer bepaald in Vlaanderen, niet zo groot is. Op Lokerse Feesten zou ze volgens mij misstaan. Ze stond vorig jaar op Couleur Café, dat lijkt me de perfecte match.
Er moet op z’n minst een zaalshow vanaf kunnen toch. In Brussel ofzo.

IJsland ooit gehoord? Hun nieuwe plaat is waanzinnig sterk.
Had de namen voor Club Stu Bru nog niet gezien. Maar Ijsland zegt me niets neen. En Stef en Abel afzonderlijk ook niet eigenlijk. Heb ook absoluut niets met Hollandse hip hop. Al kan dit natuurlijk wel een uitzondering zijn, vanavond eens luisteren.

Had de namen voor Club Stu Bru nog niet gezien. Maar Ijsland zegt me niets neen. En Stef en Abel afzonderlijk ook niet eigenlijk. Heb ook absoluut niets met Hollandse hip hop. Al kan dit natuurlijk wel een uitzondering zijn, vanavond eens luisteren.
Zeker doen! Lijkt in de verste verte niet op DTVT in ieder geval.

Ik hoop althans dat Helloween niet op de metal dag van de Lokerse Feesten staat. Godsmack zou ideaal zijn. Van Godsmack ben ik geen fan namelijk

Want Crypta is die dag aangekondigd voor een show in Kortrijk

Maar ik zie wel ... Godsmack speelt de dag er voor in Estland maar daarna 5 dagen vrij. Op die zondag kan dus enkel als ze met een vliegtuig komen

Zondag 2 augustus 2026 wordt een volledige synth/wave XXL dag op de #LokerseFeesten. 🖤

Met alvast een unieke triple headliner bill: zowel The Human League, Gary Numan als Soft Cell komen naar de Grote Kaai! Don’t You Want Me! Being Boiled! Cars! Are ‘Friends’ Electric?! Tainted Love! Torch! Drie iconische pioniers, samen goed voor ontelbare hits en miljoenen verkochte albums.

Meer namen voor deze unieke dag worden later bekend gemaakt.

🎟️ Tickets zijn te koop vanaf zaterdag 7 maart, om 10:00, via lokersefeesten.be. #LF26

The Streets leuk, jammer genoeg het enige interessante die dag.
Bruh hahahah, heel die dag is echt mega. ZG is fenomenaal, IJSLAND is top, Yong Yello gaan we ook in NL nog heel veel van horen en de Jeugd is eigenlijk altijd wel leuk.

Zondag 2 augustus 2026 wordt een volledige synth/wave XXL dag op de #LokerseFeesten. 🖤

Met alvast een unieke triple headliner bill: zowel The Human League, Gary Numan als Soft Cell komen naar de Grote Kaai! Don’t You Want Me! Being Boiled! Cars! Are ‘Friends’ Electric?! Tainted Love! Torch! Drie iconische pioniers, samen goed voor ontelbare hits en miljoenen verkochte albums.

🎟️ Tickets zijn te koop vanaf zaterdag 7 maart, om 10:00, via lokersefeesten.be. #LF26
Mascara ftw

Oke dit hebben ze wel heel tof bij elkaar geboekt.

Jammer dat er geen metal zondag is weer niet. Maar dan ga ik die dag gewoon naar Crypta in Kortrijk!

Users who are viewing this thread