Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik vraag me altijd af wanneer zo’n festival de programmering daadwerkelijk “af” heeft. Als in: zouden er nu nog heel veel acts geboekt moeten worden? Zijn ze nu nog koortsachtig hands aan het benaderen om een mooi pakketje samen te stellen voor hun volgende drop? Geen idee hoe dat precies werkt.
Geboekt betekent nog niet altijd dat het bekend mag worden gemaakt :). Maar in de regel worden nu nog de kleinere acts geboekt, de grotere en midccard staan wel vast

Er zijn zoveel opties, wat mij betreft:
- Sticks met nieuw Zwols talent op de camping
- Sticks & Typhoon openingsshow
- Opgezwolle reunie met Delic als sub voor Little Simz
- Great Minds one song reunie
- Intiem concert Sticks op de Bossa Nova van niet eerder uitgebrachte rhymes
- Ontsteken van een grote fakkel (naar analogie van wapperman) op de laatste avond door de Fakkelbrigade

Weet je, laat de rest van die namen maar zitten. Prima invulling zo.
Als je toch bezig bent doe ook nog maar Dazzled Sticks en een Opgeduveld reünie.

Hij zal ook nog wel langs komen bij De Staat (samen met Rico) en hopelijk bij Zwangere Guy.

• Leuk
Waarderingen: goatscholten en snoeperd
📻 Tuesday tune-in:

Start je dinsdag vol energie met ‘your favourite DJ’s favourite DJ’ ¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U. Duik in de emotionele grunge-pop van Florence Road en kom terug met een bak energie door meesters Kin'Gongolo Kiniata. Vind balans tussen het alledaagse en hemelse met Oklou's sprankelende hyperpop, om je dag af te sluiten met een vuistvol rootsy indierock van Westside Cowboy.

Stay tuned: nieuwe namen voor #DTRH26 incoming.

Bekijk het programma tot nu toe in de DTRH-app, te downloaden via de link in bio. #Rabbitfest

---

Waarschijnlijk voor volgende week, of toch morgen?

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Volgensmij zou volgens het 'originele' schema (lees: alle voorgaande jaren buiten het afgelopen jaar) volgende week logischer zijn
Ik denk ook dat het eerder volgende week gaat worden (ook om niet teleurgesteld te zijn morgen), maar ik had het schema er even bij gepakt en zag dat de eerste drop van namen dit jaar, een week eerder is dan de voorgaande jaren. Het zou daarom best kunnen dat er morgen nieuwe namen komen.

📻 Tuesday tune-in:

Start je dinsdag vol energie met ‘your favourite DJ’s favourite DJ’ ¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U. Duik in de emotionele grunge-pop van Florence Road en kom terug met een bak energie door meesters Kin'Gongolo Kiniata. Vind balans tussen het alledaagse en hemelse met Oklou's sprankelende hyperpop, om je dag af te sluiten met een vuistvol rootsy indierock van Westside Cowboy.

Stay tuned: nieuwe namen voor #DTRH26 incoming.

Bekijk het programma tot nu toe in de DTRH-app, te downloaden via de link in bio. #Rabbitfest

---

Waarschijnlijk voor volgende week, of toch morgen?
Vandaag instapost morgen nieuwe namen...gaan ze geen week mee wachten ;-)

• Leuk
Waarderingen: kebabdaggoe en jaigalaar
Een instagrampost die de namen die al aangekondigd zijn nog even introduceert en benadrukt, dan verwacht ik eerder pas volgende week nieuwe namen. Maar ik hoop van harte mee op morgen!

Ik zie Lykke Li wel aangekondigd worden. Net bevestigd voor enkele Europese festivals in juli, waaronder een in Londen op 5 juli - 3 en 4 juli nog vrij in haar agenda.

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: daily en StevieU2
Net die American Utopia concertfilm van David Byrne opgezet en wow. Echt heel tof. Ik kan nog niet echt zeggen wat me precies pakt (only 20mins deep) maar echt zin in deze show.

• Leuk
Waarderingen: Mimi

Users who are viewing this thread